TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Polacy piją mniej piwa - będzie więcej reklam

W Polsce spada spożycie piwa, dlatego Kompania Piwowarska chce rozpocząć intensywne działania reklamowe swoich marek.


W 2010 roku cała branża piwna miała spadek sprzedaży o 0,3%. Kompania Piwowarska w 2010 r. przeznaczyła na reklamę 161,2 mln zł, najwięcej spośród wszystkich producentów piwa - wg danych Kantar Media.

W kwietniu br. działania promocyjne ma rozpocząć marka Tyskie. Potem ruszą kampanie Lecha Premium i Żubra, a także marki Redd's.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Polacy piwo picie piją mniej piwa więcej reklam reklamy reklama browarów Kompania Piwowarska


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję