Triada - zaufanie klienta na pierwszym miejscu
Z okazji 20-letniego stażu biura podróży Triada, nadszedł czas na podsumowanie. Te lata to na pewno czas spędzony na wyrabianiu sobie zaufania klientów, a także wiele bankietów, konkursów, w których touroperator zdobywał niektóre nagrody.
Triada jest tegorocznym zdobywcą Kryształowego Godła, w kategorii "biura podróży". W Badaniu European Trusted Brands 2011 organizowanym przez Reader’s Digest.
Według raportu przygotowanego przez "Wiadomości Turystyczne" Triada z wynikami sprzedaży 507 mln złotych, za ubiegły rok uplasowała się na drugim miejscu. Jednocześnie magazyn "Rynek podróży" nagrodził biuro, przyznając drugą pozycję w rankingu organizatorów letnich wyjazdów urlopowych. Kryterium na podstawie którego przyznawano nagrody to m.in. liczba obsłużonych klientów, liczba wycieczek dostępnych w katalogach, wartość sprzedaży, a także liczba placówek biura.
Wszystkie nagrody, które mieliśmy zaszczyt otrzymać w tym roku, jak również potwierdzenie naszej mocnej pozycji na rynku touroperatorów przez niezależne media to dla nas dowód, że inwestycja Triady w jakość usług została dostrzeżona przez rynek - mówi Piotr Zawistowski. - Uważam, że biznes turystyczny jest jednym z najtrudniejszych do prowadzenia, dlatego jestem dumny, że trafność podejmowanych przez nas decyzji i działań znajduje odzwierciedlenie nie tylko w wynikach sprzedaży, ale i w niezależnych badaniach - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
"Odpowiedzialna Turystyka" - światowy trend dotarł do Polski
Kraków i Zakopane połączy kolej napowietrzna?
Tanie linie lotnicze wykluczone?
Polska celem ukraińskich turystów
Wizz Air zainaugurował loty do Tel Awiwu
Gorzów Wlkp: jaki hotel stanie przy Słowiance?
Największy polski serwis noclegowy to ...
W Chorzowie turyści zobaczą Industriadę
Biuro Usług Turystycznych BUT podsumowanie sprzedaży
Startuje nowa kampania promująca Dubaj