Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Franczyza pod skrzydłami Orbisu
W Polsce sieci hotelarskie nie zdołały jeszcze zdominować rynku. Liczba hoteli działających poza siecią wciąż jest większa niż obiektów ze znaną marką.
Według statystyk aż 80 procent polskich hoteli działa niezależnie. Z kolei 20 procent to obiekty przyłączone do jednej z 23 sieci, z czego 12 proc. to sieci międzynarodowe.
Mimo to coraz popularniejsze staje się jednoczenie pod znaną marką na zasadach franchisingu. Na polskim rynku oferta franczyzy jest dość szeroka. Duże międzynarodowe koncerny koncentrują się na nowobudowanych hotelach, ich oferta jest kierowania do deweloperów i inwestorów budujących obiekty od podstaw.
Małgorzata Morek, dyrektor Projektu Franczyza w Grupie Hotelowej Orbis ujawnia kryteria, którymi kieruje się przy podpisywaniu umów franczyzowych. Według niej bardzo ważna jest wielkość obiektu. Każdy hotel, chcąc dołączyć do grupy musi posiadać minimum 50 pokoi. Orbis jest zainteresowany lokalizacjami w dużych miastach, jak Warszawa, Kraków czy Wrocław, ale też w tych mniejszych, rozwijających się jak Bydgoszcz, Elbląg czy Gniezno. Pożądane są lokalizacje o potencjale biznesowym oraz te z atrakcyjną ofertą wypoczynkową. Idealnie jest, jeżeli uda się te rzeczy połączyć.
Grupa Orbis koncentruje swoje działania wokół współpracy zarówno z firmami deweloperskimi, jak i niezależnymi hotelarzami, którzy chcą rozwijać się pod skrzydłami znanej marki. Mile widziani są zarówno ci, którzy mają wieloletnie doświadczenie w hotelarstwie, jak i ci, którzy dopiero zaczynają.
Potencjalny partner Orbisu może liczyć na to że jego hotel zostanie włączony do systemu bezpośredniej sprzedaży Accoru i poszczególnych marek oraz do call center. Dodatkowymi korzyściami są też: działalność marketingowa centrali, która globalnie promuje swoje marki a także możliwość skorzystania ze szkoleń.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Air One: Z Warszawy do Wenecji trzy razy w tygodniu
Air Berlin promują nowe połączenie
Ceny noclegów w lutym tak samo niskie jak temperatury
Urząd Skarbowy zabierze napiwki?
Branżowcy o produkcie turystycznym. III Zachodniopomorskie Forum Turystyki
Spotkanie ministrów odpowiedzialnych z turystykę Grupy Wyszehradzkiej
Travelplanet zwiększa przychody
Veniti przejęła 5 Stars Club Business Travel
Grupa Accor: podbój Azji i Pacyfiku