Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
Z archiwum Merlina X
Jak kształtowała się sprzedaż, które kierunki były chętniej kupowane i za ile oraz jak rozwijała się dynamika sprzedaży agencyjnej w zeszłym tygodniu? Na te i inne pytania znajdziemy odpowiedź w raporcie przygotowanym przez PZOT na podstawie danych z systemu MerlinX.
Drugi tydzień roku 2012 przyniósł dwucyfrowe wzrosty liczby rezerwacji dokonanych przez 2244 aktywnych agentów sprzedających Zimę 2012. Zaobserwowano dalszy wzrost sprzedaży w tym zakresie o 9,7% więcej, niż przed rokiem. Ponadto założonych zostało ponad 4,7% więcej rezerwacji, niż w minionym roku. W sprzedaż Lata 2012 włączyło się dotychczas 2180 agentów, 10,1% więcej, niż przed rokiem, zakładając 4,9% więcej rezerwacji.
Dane pokazują również, że 5,3% więcej klientów zarezerwowało Zimę 2012 i o 12,4% więcej kupiło Lato 2012.
Najlepiej sprzedającym się kierunkiem okazał się Egipt, a konkretnie Hurghada z udziałem w sprzedaży 13,3%. Na drugiej pozycji uplasowała się turecka Antalya z wynikiem 9,1%. Niewiele gorzej sprzedawał się Sharm El Sheikh - 9,0%.
Od momentu rozpoczęcia sprzedaży Zimy 2012 do 15 stycznia br. liczba rezerwacji wzrosła o 4,7% przy jednoczesnym spadku liczby uczestników na poziomie 3,7%. Spadek nie dotyczy imprez czarterowych, rezerwowanych przez 6,9( więcej klientów. Silniej rosną imprezy autobusowe, bo aż o 33,3%. Największym przegranym jest "dojazd własny" tracący ponad 30% klientów w Zimie i blisko 15% mniej na Lato. Zaobserwowano także nieznaczny wzrost ceny rezerwacji imprezy lotniczej o 3,4% oraz imprez autokarowych o 4%.
Sprzedaż lata wykazuje zadowalającą tendencję zwyżkową, wykazując 3,3% więcej klientów w stosunku do zeszłego roku. Tutaj wyraźnie przybywa uczestników imprez autokarowych - plus 17%. Imprezy czarterowe rezerwuje o 4,2% więcej klientów. Mimo poprawy sprzedaży imprez z dojazdem własnym, ten produkt w dalszym ciągu traci blisko 15% w stosunku do minionego sezonu.
Jeśli chodzi o rodzaj wyżywienia w omawianych sezonach letnim i zimowym przykładowo w najpopularniejszym Egipcie, turyści najchętniej wybierali opcję all inclusive.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Rosja - najlepszy rynek do inwestowania
Złoty Standard w Obsłudze Klienta w hotelarstwie i gastronomii
Dotacje unijne na atrakcje turystyczne Mazowsza
Europejskie samoloty nie będą lądować na Krymie
http://www. rp. pl/artykul/705167, 1060976-TUI-poza-Polska-Izba-Turystyki. html
W tej restauracji rozmiar ma znaczenie
PZOT: Sprzedaż w biurach wzrasta
Nowy Jork - najlepszy wynik w historii turystyki
eSKY: sam zorganizuj swoje wakacje
Poznań sprawdza stan turystyki w regionie
W zestawieniu XO Private Trade znalazła się polska firma
Pół miliona na pomysły plażowiczów
Zbliżają się Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2014
Interwencja hiszpańskiego rządu zakończy strajk pilotów?