TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Sfinks ponownie wybrał Pepsi

Spółka Sfinks Polska, do której należą sieci restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, podpisała nową umowę z PepsiCo - swoim dotychczasowym dostawcą napojów bezalkoholowych. Na jej podstawie przez 5 lat PepsiCo będzie dostarczać napoje gazowane, soki i wodę do wszystkich sieci restauracji zarządzanych przez Sfinksa. Wartość kontraktu w tym okresie jest szacowana na 25 mln zł.


- Mamy konkretne wymagania w zakresie jakości dostarczanego nam produktu, a także standardów obsługi naszych restauracji przez partnera. W obu tych obszarach firma PepsiCo stanęła na wysokości zadania. Jesteśmy też zadowoleni ze wspólnie prowadzonych akcji sprzedażowo-marketingowych. Nasze produkty uzupełniają się i są kierowane do podobnych grup docelowych, dlatego to partnerstwo przynosi pozytywne efekty obu firmom. Mamy nadzieję na równie udaną współpracę w kolejnych latach - komentuje Bogdan Bruczko, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

Poprzedni kontrakt z PepsiCo Sfinks podpisał jeszcze w 2006 r. W tym okresie oprócz sprzedaży napojów obie firmy prowadziły też wspólnie działania promocyjne. Efektem tego były m.in. kampanie telewizyjne, w których reklamowano sieć Sphinx oraz zestawy dań z Pepsi.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Sfinks restauracja sieć Sphinx WOOK Chłopskie Jadło Pepsi umowa PepsiCo napoje dostawca napojów Bogdan Bruczko współpraca menu kampania telewizyjna




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję