Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Klienci wybrali Da Grasso
Da Grasso - polska sieć pizzerii - zdobyła Godło Jakości Obsługi 2012. Tym samym znalazła się w gronie 100 najbardziej przyjaznych Klientom firm w Polsce. Da Grasso zdobyła nagrodę w kategorii "pizzerie".
To wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne, gdyż Godło Jakości Obsługi przyznają sami konsumenci. Dokładamy starań, by dostosowywać naszą Sieć do potrzeb Klientów i zawsze oferować najwyższy poziom obsługi. Cieszymy się, że nasza praca została doceniona. Wszystkim Klientom bardzo dziękujemy i obiecujemy, że nie spoczniemy na laurach - mówi Wioletta Klimczyk Członek Zarządu Da Grasso Sp. z o.o.
Sieć Da Grasso została wyróżniona Godłem Jakości Obsługi już po raz drugi. Klienci docenili przede wszystkim miłą i kompetentną obsługę, przyjazną atmosferę lokali i doskonałą pizzę w przystępnych cenach.
Program Jakość Obsługi już od 5 lat regularnie bada poziom jakości obsługi i satysfakcji Klientów i w ich imieniu co roku przyznaje najlepszym firmom Godła Jakość Obsługi. Misją programu jest poprawa poziomu obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. To szczególny projekt, gdyż jurorami są w nim sami Klienci. To oni poprzez portal Jakoscobslugi.pl zgłaszają swoje obserwacje, dzieląc się opiniami. Decydują, które firmy znajdą się w gronie 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Da Grasso zdobyła Godło Jakości Obsługi 2012
[2012-09-21 07:49 83.25.132.*]
Stwierdzenie "wyśmienita pizza w przyzwoitej cenie" jest nieco ryzykowne, w szczególności biorąc pod uwagę, że w małym miasteczku, jakim jest Słupsk i które jest dosłownie usłane pizzeriami, Da Grasso świeci pustkami. W przeciwieństwie do konkurencji. Swoją drogą, że jadłem pizzę w Da Grasso w trzech miastach (Słupsk, Wejherowo i Bydgoszcz) i muszę przyznać, że zawsze było coś nie tak. W Bydgoszczy dwukrotnie dostałem pizzę z nieświeżymi składnikami (śmierdzący ser, stara szynka), natomiast w Wejherowie obsługa się nie popisała. Znam wiele lepszych pizzerii. Obawiam się, że na tym, kto dostanie Godło Jakości Obsługi decyduje ilość, nie jakość. Bo jak dobra pizzeria, z jednym lokalem w jednym mieście może konkurować z masówką, rozsianą po całej Polsce? odpowiedz »
Klienci wybrali Da Grasso
[2012-09-23 14:43 88.250.135.*]
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział nagrody i wyróżnienia:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Można składać oferty w Programie wsparcia
Kto dołączył do Polskich Marek
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Ponad połowa turystów nie korzysta z biur podróży
Grecja znów przyciąga turystów
Dźwig nadal pracuje koło Balic
Nawodnienie, libacja i uniesienie - wystawa na lotnisku
Zderzenie pociągów w Egipcie, są zabici i ranni
iAlbatros wygrywa przetargi hotelowe
To nie koniec wojny Boeinga z Airbusem
Zapłać za hotel znajomymi z facebooka
Ile alkoholu, a ile tytoniu można przewieźć w samolocie
W Polsce najwięcej śmiertelnych wypadków drogowych
Już wkrótce Poznań za pół ceny
Branża turystyczna będzie się rozwijać, bezrobocie będzie spadać
Na Kasprowym Wierchu można jeszcze pojeździć na nartach
Tani przewoźnicy wygrywają z biurami podróży?