Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Rozwój portalu rezerwacji hotelowych - agoda.com
Agoda.com, portal rezerwacji hotelowych, część notowanej na Nasdaq Priceline group (Nasdaq: PCLN) poinformował dziś o nawiązaniu współpracy z channel managerem i dostawcą systemów CRS GlobRes.
GlobRes z siedzibą w Lucernie oferuje zestaw rozwiązań softwarowych przeznaczonych dla managerów hoteli i pozwalających im na łatwe zarządzanie zasobami, treścią i cenami. Wielojęzyczne narzędzie extranet GlobRes Xpress umożliwia hotelom dokonywanie skonsolidowanych zmian w kilku narzędziach dystrybucji za pośrednictwem jednego interface’u, co pozwala zaoszczędzić wiele czasu i wysiłku.
Dzięki zawarciu współpracy partnerzy GlobRes będą mogli błyskawicznie łączyć się z serwisem agoda.com, który da im dostęp do 3.5 milionowej bazy klientów. agoda.com ze swoimi 37 wersjami językowymi, w tym chińską, japońską, koreańską i tajską, oferuje dostęp do trudno penetrowalnych rynków azjatyckich.
Współpraca między z GlobRes przyniesie też korzyści klientom agoda.com, którzy uzyskają dostęp do szerokiego wachlarza hoteli w całej Europie. Korzystający z usług agoda.com otrzymują punkty bonusowe, które pozwalają im na obniżenie kosztów kolejnych rezerwacji, czyniąc tym samym podróże łatwiej dostępnymi.
Director of Hotels - Global w agoda.com, Errol Cooke, powiedział: “Zawarcie partnerstwa z GlobRes jest naturalnym krokiem dla agoda.com w rozszerzaniu swojej bazy hoteli w Europie i podwyższaniu jakości oferty noclegowej prezentowanej klientom."
CEO GlobRes Ruedi Keller, stojący za sukcesem firmy od jej początków, stwierdził: "Partnerstwo z agoda.com jest posunięciem strategicznym, mającym na celu zapewnienie naszym hotelom większej liczby rezerwacji za pośrednictwem różnych kanałów. Wierzymy, że współpraca z agoda.com pozwoli GlobRes zwiększyć liczbę rezerwacji poprzez naszą technologię, co przyniesie wymierne korzyści naszym hotelom, a także wzmocni lojalność klientów wobec brandu GlobRes. Z niecierpliwością czekamy na długofalowe i pomyślne partnerstwo z agoda.com."
Agoda Company Pte Ltd (agoda.com) jest firmą, oferującą rezerwacje hotelowe i specjalizującą się w zapewnianiu najatrakcyjniejszych ofert zniżkowych. agoda.com jest częścią Priceline.com (Nasdaq:PCLN). Sieć agoda.com obejmuje ponad 165 tysięcy hoteli na całym świecie. Międzynarodowy zespół ponad 800 specjalistów, pracujących w wielu krajach, dba o zapewnienie najwyższej jakości usług oraz łączy lokalną wiedzę z szeroką siecią kontaktów, by móc zaoferować najlepsze oferty hotelowe zarówno podróżującym służbowo, jak i rekreacyjnie.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Canappka otwiera drugi lokal we Wrocławiu
Wizy na czas Euro2012 zniesione
Organizator nie zapłacił, pociąg odwołany
Bliskowschodni przewoźnicy szansą dla LOT-u?
Turystyka zdrowotna i medyczna
Jakość Roku dla polskiej turystyki
Port Lotniczy Lublin podsumowuje sezon.
Polski rynek lotniczy z perspektywami
Kolejny problem z Dreamlinerem
Wakacje w krajach arabskich tanieją?
Wątpliwości wobec nowelizacji ustawy o usługach turystycznych