TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jakość Roku dla polskiej turystyki

W Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia statuetek Jakość Roku. Wśród nagrodzonych znaleźli się także polscy touroperatorzy.


Ecco Holiday oprócz złotego wyróżnienia otrzymało także nagrodę Jakość Roku 2012 w kategorii Innowacja za 100% bezpieczne wakacje i ubezpieczenie chroniące wszystkie wpłaty klientów Ecco Holiday. Statuetki odebrała Pani Aleksandra Olechnowicz, koordynator ds. PR. W gronie wyróżnionych znalazła się także Itaka, z tytułem Jakość Roku 2012.

Jakość Roku Złoto to dla nas ogromne wyróżnienie, zważywszy na problemy, jakich doświadczyła w ubiegłym roku nasza branża - powiedziała Olechnowicz odbierając nagrodę. - Istotniejsza jest jednak dla nas Jakość Roku 2012 w kategorii INNOWACJA, za nasze unikalne rozwiązanie ubezpieczeniowe 100% BEZPIECZNE WAKACJE. Jest to dodatkowa polisa ubezpieczeniowa, którą na własny koszt obejmujemy wszystkie wpłaty naszych klientów na poczet przyszłych wakacji. To ta część zobowiązań, na którą zazwyczaj nie wystarcza środków z gwarancji ubezpieczeniowej i te osoby okazują się być najbardziej poszkodowane w wyniku kłopotów biura podróży. Dzięki naszemu rozwiązaniu ten problem nie dotyczy klientów Ecco Holiday.

Konkurencja ocenia naszą troskę o bezpieczeństwo klientów jako marketing. - mówiła w kuluarach Olechnowicz - Taka interpretacja poważnego, naszym zdaniem, problemu, jest dość osobliwa. Nie widzimy w tym absolutnie nic złego, że na własną rękę i koszt podejmujemy kroki uszczelniające niedoskonałości Ustawy o usługach turystycznych. Mamy nadzieję, że bezpieczne wakacje, które dziś zostały nagrodzone w kategorii INNOWACJA, wkrótce staną się standardem i wszyscy touroperatorzy będą mogli korzystać z tego samego "narzędzia marketingowego" gwarantując swoim klientom spokojny i beztroski wypoczynek.

Konkurs "Jakość Roku" promuje przedsiębiorstwa i postawy, których celem jest osiągnięcie jak najwyższej jakości w biznesie. Organizatorem konkursu jest Fundacja Qualitas, a nagrody przyznaje niezależna kapituła. Pod uwagę brane jest wiele wskaźników, m.in. systemy ISO, wewnętrzne systemy kontroli jakości, certyfikaty, atesty czy zaangażowanie pracowników w system kontroli jakości.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ecco Holiday Itaka biuro podróży nagroda touroperator Centrum Konferencyjne Adgar Plaza Bezpieczne Wakacje Aleksandra Olechnowicz Jakość Roku innowacja statuetka public relations wpłata klient branża turystyczna


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję