Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Zobacz także
KLM testuje elektryczny samolot
Normy emisji spalin dla autobusów będą jeszcze bardziej rygorystyczne?
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw Blogerów
Mało Polaków wyjechało turystycznie na Wielkanoc?
System pobierania opłat drogowych zawiódł, ITD ukarała przedsiębiorcę
Solaris Urbino electric zakończył pomyślnie testy
Pełnym sukcesem zakończyła się pierwsza tura testów autobusu elektrycznego Solaris Urbino electric w regularnym ruchu miejskim. Przez ostatnie trzy tygodnie pojazd pokonał bez jakichkolwiek przeszkód 3.000 km, wożąc kibiców oraz gości przybywających do Poznania podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.
Urbino electric potwierdził swoją niezawodność i nic nie stoi na przeszkodzie by mógł dołączyć do dowolnej floty pojazdów, podejmując służbę w regularnym ruchu miejskim. Uzyskawszy już pełną homologację może zostać dopuszczony do przewozu pasażerów bez jakichkolwiek ograniczeń
w porównaniu do autobusów z tradycyjnym napędem.
Kursujący w Poznaniu autobus był już drugim tego typu pojazdem zaoferowanym przez firmę Solaris. Podobnie jak zaprezentowany jesienią 2011 roku prototyp, zbudowany został na bazie niskowejściowego Solarisa Alpino 8,9 LE. Układ napędowy dostarczyła niemiecka firma Vossloh Kiepe, specjalizująca się w elektrycznych napędach i od wielu lat współpracująca w tym zakresie z Solarisem. Moc silnika trakcyjnego to 120 kw, a pojemność baterii wynosi 120 kWh. Nowym rozwiązaniem zastosowanym w pojeździe był natomiast system szybkiego ładowania, umożliwiający naładowanie (przy mocy 100 kW) całkowicie wyczerpanych baterii w zaledwie 90 minut.
Dalsze prace prowadzone nad pojazdami oznaczają kolejne zmiany i innowacje. Podczas, gdy dwa prototypowe autobusy elektryczne poddawane będą w najbliższych miesiącach testom w różnych miastach Europy, firma pracuje już nad nowym, 12-metrowym elektrycznym Urbino. W planach jest również budowa wersji przegubowej, dopełniającej ekologiczną ofertę dla miejskich przewoźników
z całej Europie.
Elastyczność w dostosowywaniu się do wymogów związanych z eksploatacją pojazdów jest wynikiem modułowej konstrukcji systemu elektrycznego. Technologia Vossloh Kiepe z łatwością dopasowuje się do różnych długości autobusów. Jest ona również przystosowana do automatycznych systemów szybkiego ładowania, takich jak na przykład zasilanie indukcyjne. Dzięki temu baterie mogą być ładowane zarówno w trasie i na przystankach, jak i na tzw. pętlach autobusowych, przyczyniając się do znaczącej poprawy funkcjonalności pojazdu i eliminując wszelkie problemy związane z zasięgiem elektrycznych autobusów.
Innowacyjność Solarisa Urbino electric została doceniona i nagrodzona przez specjalistów z branży. Czytelnicy niemieckiego magazynu “Busplaner" uznali pojazd za “Innowację Roku 2012" w kategorii Transport Publiczny. Z kolei jury targów Transexpo przyznało mu Złoty Medal za najlepszy produkt roku 2011.
Podobnie, jak pozostałe pojazdy marki Solaris, autobus elektryczny powstawał w należących do firmy fabrykach w Środzie Wielkopolskiej (konstrukcja stalowa) oraz Bolechowie (montaż końcowy). Oprócz, wspomnianego już, systemu napędowego, wszystkie pozostałe kluczowe komponenty pochodzą również od wiodących, niezawodnych europejskich dostawców, doskonale znanych wszystkim przewoźnikom.
Elektryczna mobilność to już od ponad 10 lat Solarisowa codzienność. Jako wiodący na rynku europejskim producent trolejbusów, oferujący również najszerszą gamę autobusów z napędem hybrydowym, posiada znaczące doświadczenie z zakresu elektrycznych napędów i ich użytkowania w pojazdach miejskich.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Finał akcji: Biuro przyjazne zdrowiu turysty
Inwestor nie płacił - on chciał się zabić?
Polskie jabłko nową ikoną świata kawy
Ukraińcy wyłudzali wizy do Polski
Na co Lotnisko Chopina wyda ponad 500 mln zł?
Samolot Ryanair wystartował do Chanii
MSZ ostrzega przed podróżą do Turcji
Wizz Air - ewakuacja z Modlina
Wpadki PKP podczas kontroli UTK
Striptiz na pokładzie samolotu?
Turyści zagrożeniem dla polskich jezior