TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

TUI: agenci są zbyt emocjonalni

W zeszłym tygodniu TUI poniosła... fantazja? Touroperator postanowił przetestować agentów - zaproponował wszystkim klientom atrakcyjny rabat cenowy - 5%. Konsumenci udali się na zakupy bezpośrednio do TUI, a agenci mogli wyłącznie "polizać cukierka przez papierek", gdyż nie mają prawa udzielać zniżek! Co więcej - klienci, którzy kupili ostatnio u agentów imprezy TUI byli wściekli - w końcu nikt ich nie uprzedził, że wystarczyło poczekać kilka dni i przez internet można było dość sporą zniżkę dostać.


Fakt zbulwersował większość osób pracujących w branży turystycznej. Na naszym forum zawrzało, a niektórzy oburzeni agenci zapowiedzieli nawet, iż w ramach protestu przestaną sprzedawać imprezy TUI. Od razu postanowiliśmy się dowiedzieć, czy akcja będzie powtarzana i jakie czynniki wpłynęły na taką decyzję touroperatora. Niestety nie uzyskaliśmy odpowiedzi. Nikt nie chciał odpisać na e-maile z zapytaniem. TUI zamilkło.

Jednak nie wszyscy mieli takiego pecha jak my. Są bowiem szczęściarze, którym biuro postanowiło obszernie wyjaśnić swoje sekrety dotyczące słynnego już rabatu. Prezes TUI Marek Andryszak powiedział dziennikarzom, że akcja z 5-procentową zniżką to eksperyment, mający na celu sprawdzenie możliwości drzemiących w Internecie! Test, który - uwaga - nie był wymierzony w agentów! Po prostu badanie rynku i preferencji klientów, czyli jaki sposób zakupów najbardziej im odpowiada...

Aby przeprowadzić eksperyment TUI wysłało wszystkim klientom, zarówno tym którzy robią zakupy bezpośrednio u touroperatora, jak i u agentów, wiadomość mailową z informacją, gdzie mogą taniej zakupić wycieczkę - w Internecie, bezpośrednio u organizatora. Wiadomo, do konsumenta trzeba w jakiś sposób dotrzeć, ale to tylko eksperyment! Zatem uspokój się agencie. Andryszak mówi: - ...agenci nie mają się czego bać, ich reakcje są zbyt emocjonalne.... Emocje emocjami, a pieniądze pieniędzmi - niestety o żadnym zadośćuczynieniu za takie "korsarstwo" dla poszkodowanych agentów nie słychać.

W sumie patrząc z boku na test TUI można odnieść wrażenie, że test był również przeprowadzony na agentach. Bowiem, gdyby był to sam test kanału sprzedaży, to czemu agenci nie mieliby dawać takiej 5% zniżki na rezerwacje przez internet u nich? Po drugie, co podkreślali niektórzy, brak było jakiejkolwiek informacji o samej akcji, nawet już w jej trakcie. Zatem po fakcie można podać jakiekolwiek wyjaśnienie.

Gdyby ta akacja touroperatora przeszła bez echa wśród agentów, to kto wie co byłby dalej. Teraz z pewnością TUI podsumowuje zyski za zeszły udany weekend i obserwuje stan sprzedaży w sieci agencyjnej oceniając w sumaryczne wyniki swojej akcji (zysk bezpośredni i spadek zamówień w sieci agencyjnej). Opis oferty z rabatami i Wasze komentarze można znaleźć TUI daje rabaty klientom




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
TUI touroperator agenci Marek Andryszak rabat 5% sprzedaż przez internet zniżka TUI daje rabaty oburzeni agenci samowola sprzedaż przez internet forum na forum wypowiedzi TUI milczy organizator wycieczek organizator wypoczynku nie fair branża turystyczna pracownicy branży turystycznej klienci klienci biur podróży konsumenci prezes TUI wyjaśnienia tłumaczy się


Komentarze:

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 10:26 91.194.107.*]

      rozumiem że teraz tez mogę dawać rabaty klientom i tłumaczyć się że testuje swoją stronę internetową   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-20 11:46 178.73.16.*]

        nie bardzo, od Ciebie od razu wyciągną rękę po karę tłumacząc się że naruszasz warunki umowy :( w końcu jakoś trzeba tą stratę pokryć   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 10:32 80.52.154.*]

      Agenci zróbmy test TUI zobaczymy jak długo wytrzymają bez sprzedaży agencyjnej :)
      TUI próbuje nas nas zrobić w jajo. teraz jesteśmy im potrzebni a za rok podziękują bo się przygotują do sprzedaży własnej. Taka jest prawda. Jak teraz nic nie zrobimy to mamy pozamiatane. :)   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 10:46 83.7.249.*]

      Nie sprzedawać TUI - miejcie jaja !!!!   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 11:22 83.4.94.*]

      no więcej ich jest. Oasis też w salonach daje zniżkę 10% na kartę IKEI a agent tylko się oblizuje.   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 11:29 79.189.152.*]

        odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-21 00:37 83.20.44.*]

        to zróbmy eksperyment z tui i nie sprzedawać ...tylko polecać innych //   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 11:34 79.189.152.*]

      Zgadzam się z opinią, że jedyną naszą reakcją powinno być wstrzymanie sprzedaży oferty TUI. Na TUI świat się nie kończy!   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 11:36 83.0.175.*]

      Poczekajmy TRIADA upadła a szła tym tropem co TUI. TUI chyli sie ku upadkowi ratuje sie różnymi sposobami/. Klient po informacje przychodzi do agenta a dopiero kupuje na portalu. Wieć TUI chyli się ku upadkowi . A to co Dyrektor tłumaczy na portalu to wielkie kłamstwo. Bądzcie kilęci ostrożnie prz wybiraniu biura. Tak własnie zaczyna się upadek biura . Kombinacjami i póznej na cztery łapy klaps.   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 11:36 194.181.107.*]

        odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 11:36 83.19.122.*]

      Przyłączam się : Nie sprzedawać TUI - miejcie jaja !!!   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 11:36 31.61.129.*]

        odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-20 11:48 212.67.150.*]

        Nic nie można zrobić-to organizator rozdaje karty,niestety   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 11:39 83.238.10.*]

      agenci to potencjał , nie ładnie z ich strony ze ich pominęli !!!!!
      a agenci Głupi sprzedają ich ofertę i maja za to POMINIECIE widocznie Tui uważna ich za zbędnych i mało cennych!
      by the way TUI chciało skopiować SKYA i ich Wielką Sobotę i Niedzielę, żenada !!!!
      czyżby zabrakło własnych pomysłów? a możne boją się konkurencji ze strony innych rozwijających się prężnie Touroperatorów.... tyle ze nie tędy droga.....beeee zapłacić agentom prowizje od tego co sprzedali !
      Zróbcie taki sam test DRODZY AGENCI zobaczymy jak wytrzyma TUI i zareaguje na teściki!   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-20 11:55 83.30.92.*]

        TUI zachowało się fatalnie. Pragnę nadmienić iż SKY CLUB w WIELKIEJ SOBOCIE I NIEDZIELI która była tydzień temu dało szanse wszystkim !!! Wszystkim agentom i każdy miał dostęp do super cen. NIe tak jak TUI gdzie TUI sobie rzepkę skrobie czy Exim który wybrał pojedyńcze agencje w każdym mieście. Szanse powinny być dla wszystkich równe !! NIech sami nie stwarzają nieuczciwej konkurnecji.   odpowiedz »

        • To tylko eksperyment 

          [2012-04-20 23:23 159.205.175.*]

          dokladnie tak, jezeli potrafisz wstac rano w niedziele i wybrac sie do swojego ulubionego biura , ktore widzisz z reszta przez 6 dni w tygodni to widocznie....to Ci sie oplaca , a jesli sie nie oplaca to przechodzę.....na rolnictwo   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-20 18:44 37.30.38.*]

        Bravo!   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 11:40 31.61.129.*]

      Szkoda że dziennikarz nie jest w temacie. Prezes Andryszak odpowiedział na pismo OSAT (Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych) i spotka się z przedstawicielami agentów w przyszłym tygodniu. Wtedy będziemy mogli powiedzieć co tak na prawdę chciało osiągnąć TUI. No i wtedy też TUI dowie się jakie są nastroje i jak to odebrali agenci.   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-20 11:54 178.73.16.*]

        Prezes Andryszak odpowiada za swoją 'mierną akcję' za naszymi plecami, omijając Agentów którzy przyczynili się do promocji, sprzedaży marki na polskim rynku, nie tędy droga Szanowny Panie   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-20 14:16 37.47.60.*]

        Widać, że post napisany po to by odgrzać temat. TUR-INFO dawno nie miało takiej ilości odsłon jak po 5% promocji TUI :-)   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 11:44 62.121.79.*]

      To bardzo krótkowzroczne. Touroperator nie jest w stanie sam sprzedać wszystkich miejsc i gdyby nie agenci, to może więcej touroperatorów padłoby. Oni sami podcinają gałąź na której siedzą. Niech tak robią dalej a zobaczymy co sie stnaie. LOS BYWA ZŁOŚLIWY!!!!   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 11:47 87.204.238.*]

        odpowiedz »

    • TUI: agenci są zbyt emocjonalni 

      [2012-04-20 11:48 178.73.16.*]

      głośna akcja w biurach pt. 'być może TUI ma kłopoty z płynnością finansową, lepiej być ostrożnym' i Klient od razu podziękuje za ich ofertę omijając szerokim łukiem kanały dystrybucji TUI   odpowiedz »

      • TUI: agenci są zbyt emocjonalni 

        [2012-04-21 11:13 79.184.56.*]

        TUI już od jakiegoś czasu ma problemy finansowe. Niemiecka firma-matka wpompowała w nich w zeszłym roku około 70 mln €. Teraz się zastanawiają, czy polskiego oddziału TUI nie zamknąć..i stąd ta akcja.   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 11:51 83.27.198.*]

      Nie da się całkiem nie sprzedawać TUI - przynajmniej ja :( Ale z pewnością, jeśli będę miał możliwość sprzedać innego TO o zbliżonych cechach to nie zaproponuję TUI. Oni muszą odczuć spadek sprzedaży - i to na długo, bo inaczej oni lub inni wkrótce powtórzą akcję "testową" np. na miesiąc!!!   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 11:53 83.0.175.*]

      Szanowni klięci macie nauczkę , kupujecie wcześniej ,ze taniej że pewniej wpłacacie kasę biura obracają waszymi pieniedzmi i dorabjają sie . A można spokojnie zaczekać i kupić na dwa tygodnie przed wyjazdem bedzie dużo taniej i pewniej . Tak Wasz biura nabijaą wbutelkę . Tak wywiała ITAKA , upadła TRIADA teraz zaczyna sztuczki biuro TUI. Tak bardzo wierzyliście szanowni klięci w to biro TUI oszuści i kombinatorzy. Agent to prawda portal Wam prawdy nie powie tam jest wszystko lux i b. dobrze doputy dopuki nie wpłacicie kasy. Potem kontakt się urywa i nikt nic nie wie jak w czeskim filmie { mamy cię klięcie głeboko w d.....e. Sama tego doświadczyłam i ostrzegam innych. Uwazajcie na biura   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-20 12:23 212.67.150.*]

        widzę ,że znawca tematu się znalazł :)   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-20 12:38 83.9.173.*]

        Pani radzę nie doradzać tak "mądrze" i w wolne chwile przenaczyć na doszkolenie z ortografii, bo KLIENCI nie potrzebują takich rad.. Pozdrawiam   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-20 14:14 37.47.60.*]

        TROLL - zostawcie TROLLa w spokoju a umrze śmiercią naturalną. TROLL żywi się tym, że go/ją komentujecie.   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-20 14:30 83.3.237.*]

        Wiesz co ale chyba bredzisz - radzisz czekać klientom do ostatniego dnia Czy ty jesteś agentem czy z choinki się urwałaś? jak chcesz przepraszam - w ten sposób wyrobćc kwartalne limity sprzedazy np. w Ecco czy innych biurach?? no i z czego chcesz płacić swoje rachubnki przed sezonem??   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 12:15 79.188.167.*]

      kij ma zawsze 2 końce,niech się teraz bujaja ze swoja ofertą   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 12:31 79.188.167.*]

        odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 12:40 83.4.128.*]

      Dobre, "test"- ale wymyslil, moglby sie wysilic na cos bardziej prawdopodobnego. Najpierw zbieraja dane klientow od agentow a potem niby robia "test" i wysylaj klientom maile z erabt tylko u nich. Cieniasy!!! Sami sobie sprzedaja tylko ok 10% reszte sprzedazy robia agenci. Zobaczymy jak dlugo bez nich pociagna. Juz jedna ich marka "SCAN HOLIDAY" upadla i niby wszytko przeszlo pod TUI. Zoabczymy jak będa szybko sie wycofywac z polskiego rynku.   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 12:43 83.4.128.*]

      Chca wyrolowac agentow, to zobaczymy kto kogo pierwszy wyroluje. jest jeszcze kilku uczciwych touroperatow, ktorzy do tego daja wieksze prowizje, wiec ich bedziemy sprzedawac z nie tego sępa TUI, ktory nas oszukuje i kradnie klientow.   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 13:10 93.159.39.*]

        odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-20 14:27 83.3.237.*]

        Jest to po prostu świństwo.Nie będę ubierać w piękne słowa tego faktu. Koniec z promocje ofert TUI. Teraz kolejna promocja z Citi Bankowym - oczywiście promowane rezerwacje tylko zrobione bezpośrednio w TUI. Będe sprzedawać po prostu inne biura, które szanują agentów.I tyle na temat. straciłą całkowicie szacunek do tego biura. Do tej pory uważałam za najlepsze - teraz moja opinia jest diametralnie inna. Żenujące.....   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 14:55 79.188.167.*]

      Drodzy Agenci!!! Bądźmy solidarni i zróbmy protest wstrzymując rezerwacje w TUI, mamy oferty innych biur, prowizje takie same a nawet większe. Skoro nas nie szanują przestańmy ich szanować,
      nie dajmy się zmarginalizować. Niech "Rudy" w końcu zrozumie, że to my mamy swoich klientów i od nas zależy do jakiej oferty ich przekonamy. Nie powinniśmy pozwolić dać się zdeptać z ich stromy
      jest to próba sił. Zróbmy akcję na protestu na forum. Czekamy na propozycje. JSN   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-20 16:11 79.188.167.*]

        Jetem za głupotę trzeba tępić   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 15:03 79.188.167.*]

        odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 15:13 77.253.205.*]

      Jakie są nastroje agentów to już chyba prezes Andryszak dokładnie widzi i uważnie śledzi wyniki sprzedaży agencyjnej, żeby sprawdzić na ile opłaca mu się drażnić agentów. Mam nadzieję ze się niemile ździwi do czego się przyczynię, nie sprzedając oferty TUI jeśli nie będę musiał.
      A swoją drogą ciekawe dlaczego na tak drastyczny krok zdecydowało się TUI? Może po prostu od wielkiego niemieckiego brata dostało ultimatum - albo w końcu zysk w 2012, albo TUI PL podzieli los Węgier?   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-21 11:52 79.184.56.*]

        TUI już od jakiegoś czasu ma problemy finansowe. Niemiecka firma-matka wpompowała w nich w zeszłym roku około 70 mln €. Teraz się zastanawiają, czy polskiego oddziału TUI nie zamknąć..i stąd ta akcja   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 16:01 77.253.200.*]

      to jest skandal, ze taki ferment wprowadza touroperator do swojej sieci sprzedażowej
      moi znajomi już teraz twierdzą, że tui promują i sprzedają w oststeczności...
      no ale chyab o to chodziło centrali TUI.

      zyskują przez internet 10 % - tracą 40 % wśród agentów... itd itp   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-20 16:10 79.188.167.*]

        Jak Prezesiowi Bozia odebrała rozum to nie ma się co dziwić.
        Albo "żeby głupota miała skrzydła to fruwała by jak gołębica"   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 16:40 31.61.131.*]

        odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 16:45 31.61.131.*]

      My agenci sami ułatwiamy takie akcje. Sami budujemy im bazę danych klientów z której korzystają.
      NIE WPROWADZAĆ DO SYSTEMU DANYCH KLIENTÓW tylko dane biura włącznie z biurowym telefonem a umowy wypisywać ręcznie. Skończy się odbieranie nam klientów akcjami promocyjnymi i budowanie badytom bazy danych klientów.   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-20 18:33 77.253.205.*]

        No niestety działasz w imieniu i na rzecz organizatora, więc dane osobowe są własnością organizatora, a nie agenta. Jeśli chciał(a)byś aby były twoją własnością trzeba dać do podpisania wraz z umową organizatora osobną kartkę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na rzecz twojego biura agencyjnego. Ale fakt że nie ma co ułatwiać i wpisywać adresów email klientów tylko własny adres biura.   odpowiedz »

    • TUI: agenci są zbyt emocjonalni 

      [2012-04-20 17:31 212.67.150.*]

      a może prezes jest z wykształcenia fizykiem doświadczalnym lub coś w ten deseń?   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 19:35 83.31.147.*]

        odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 19:39 83.31.147.*]

      Mnie się wydaje ze takim jazgotem to tylko zwrócicie uwagę na to że tak naprawdę to agenci tylko wchodzą między wódkę a zakąskę i właściwie to po co płacić im 800 pln-a za rezerwacje   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-23 13:16 78.8.9.*]

        Debil!   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-23 13:53 77.253.205.*]

        No oczywiście że nie opłaca się sprzedawać przez agentów... Lepiej samemu ponosić ryzyko i koszty prowadzenia 1000 biur własnych. To wymyśliłeś... Nawet biorąc pod uwagę że za 2-3 lata będzie tak jak w UK i 50% sprzedaży będzie przez punkty własne, callcenter i internet (a tak nie będzie), to kto zdrowy na umyśle zrezygnuje z drugiej połowy rynku? To co TUI zrobiło teraz dowodzi że prezes (jeśli on to zatwierdził) nie jest jednak zdrowy na umyśle, bo jak sam powiedział "sprzedaż TUI przez internet i callcenter to tylko 5%, a pozostała to agenci i biura własne". No więc gratuluje pomysłu...   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-20 22:45 89.171.250.*]

      Sprawa jest bardzo prosta: tonący brzytwy się trzyma TUI bankrutuje i to trzeba mówić klientom, chcieli szybko trochę gotówki zdobyć bo nie śmierdzą groszem, jak ktoś sprzeda po tej akcji ofertę TUI żeby połakomić się na 200 zł prowizji to współczuję z góry   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-21 01:59 89.74.198.*]

      piszecie totalne bzdury w komentarzach tego nie da się czytać - do wszystkich agentów jeszcze 2-3 lata temu i wszystkie biura agencyjne znikną - INTERNET rozłoży WAS na łopatki po bandzie i na maxa.   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-21 20:12 78.8.156.*]

        troll   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-21 13:05 89.74.198.*]

      BRAVO TUI :) 90 % biur i tak daje zniżki więc ładnie pokazaliście tym co nie dają , jak się w branży pytasz czy dają każdy kłamie a i tak dają zniżki i tak właśnie branża się sama wykończa. Jeszcze 2-3 lata i zostaną tylko wielkie biura agencyjne te małe padną jak muchy. Środowisko agentów jest zakłamane a jeden drugiemu podkłada nogę - wkrótce i tak padniecie   odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-21 20:11 78.8.156.*]

        troll   odpowiedz »

        • To tylko eksperyment 

          [2012-04-23 17:26 79.188.167.*]

          Od eksperymentu TUI już przestałem sprzedawać ich ofertę, klientom oferuję ofertę innych touroperatorów i kupują. Powinni to zrobić też inni agenci i zobaczymy co Pan Prezio wymyśli. Gorąco namawiam do bojkotu sprzedaż oferty TUI   odpowiedz »

    • TUI: agenci są zbyt emocjonalni 

      [2012-04-23 15:12 87.205.2.*]

      w tej desperacji ogłaszają się na gruponie m.in. z Turcją specjalnie wydzielona Spółka córka TUI pod nazwą Berge&Meer :(   odpowiedz »

      • TUI: agenci są zbyt emocjonalni 

        [2012-04-23 17:09 79.188.167.*]

        Biura Agencyjne nie zginą z rynku, internet nie jest w stanie przejąć całego rynku, nie będzie więcej jak 12-20% rynku. Zachód już przeżył boom internetu, klienci wrócili do biur podróży i mają się dobrze.Tui jak dalej będzie eksperymentowało to podetnie sobie gałąź na której siedzi. Żaden mądry touroperator nie zaryzykuje konfliktu z siecią agencyjną. Jeżeli agenci zwiększą sprzedaż innych również b. dobrych touroperatorów to TUI pójdzie z torbami,
        prędzej jak można się spodziewać. Za takie praktyki serdecznie im tego życzę.   odpowiedz »

        • TUI: agenci są zbyt emocjonalni 

          [2012-04-24 09:58 178.73.50.*]

          Koncert życzeń przerażonego agenta   odpowiedz »

      • TUI: agenci są zbyt emocjonalni 

        [2012-04-23 17:14 79.188.167.*]

        Berge Mer - jeżeli TUI już zaczyna tworzyć dodatkowe marki to przewiduję rychły koniec tej firmy na rynku polskim. Triada też tak zaczynała i jaki jest koniec to widzimy.   odpowiedz »

      • TUI: agenci są zbyt emocjonalni 

        [2012-04-24 10:07 178.73.50.*]

        Oj, nie wygląda mi to na desperację ;-). Specjalna oferta pod sieci handlowe i serwisy typu groupon, czyli sprzedaż na dużą skalę, masowa. Przypomina działania producentów żywności dla hipermarketów, ot Wedel w Biedronce. Innowacyjne.   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-24 01:33 178.37.140.*]

      to taki zajączek , pan prezes próbuje na ile może sobie pozwolić .
      ponadto wejście w berge mer to wejście w najniższą półkę klienta. ciekawe, że do tej pory tui reklamowało się jako biuro mające luksusowe wakacje a biuro jako najwyższą półkę. widać, że jak tak dalej pójdzie to będą poniżej triady!!!!!
      trzeba oświecić swoich klientów , że to nie ta półka co im się wydaje, ciekawe ile dawnych klientów tui jak im się uświadomi obecne priorytety tui i ich ofertę - cze zechcą nadal być ich klientami... interesujące... może my też poeksperymentujemy jako agenci... myślę, że wyniki mogą być interesujące dla wszytskich - włącznie z tui   odpowiedz »

    • TUI: agenci są zbyt emocjonalni 

      [2012-04-24 12:31 178.73.16.*]

      dokładne działania jakie mają miejsce po Triadzie i w TUI opisuje dzisiejszy onet.pl

      http://biznes. onet. pl/strzez-sie-wspolniku, 18493, 5112113, 3030474, 47, 1, news-detal

      Numer "na słupa" z kolei polega na tym, że wspólnicy znajdują figuranta, zwykle człowieka bez wykształcenia - i robią go prezesem. "Prezes słup" udziela pełnomocnictwa i prokury cwaniakom, którzy w jego imieniu i na jego rachunek żerują na pozostałych wspólnikach i/lub kontrahentach.   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-24 14:15 79.191.142.*]

      P. prezes robi z agentów balonów , a po burzy w internecie trzeba jakośc wybrnąć My nie jesteśmy matkami do rodzenia dzieci , które tui zabiera so swoich przytułków, bo wreszcie większość oferty sprzedają agenci, i stąd TUI ma dane klientów , a P. Prezes jak nie ma co robić toi się bawi, tylko dlaczego kosztem agentów   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-24 14:20 79.191.142.*]

        odpowiedz »

      • Udaje głupiego prezes 

        [2012-04-24 14:47 78.8.9.*]

        Albo udaje, albo jest... Niech testuje bez obniżki. Albo niech da da ceny dla agentów 5% niższe niż na stronie TUI   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-24 14:45 78.8.9.*]

        odpowiedz »

      • To tylko eksperyment 

        [2012-04-24 15:17 79.188.167.*]

        jaki prezes-taki eksperyment. Wyrządził tym posunięciem więcej szkód jak pożytku. Odbije się firmie to czkawką. Jak wielki brat z Hannoveru się wkurzy
        to szybko będzie prezes zwijał manatki. TUI Deutschland nigdy takiego numeru agentom by nie wykręciło, zbyt mocno dba o swój prestiż. A u nas? ....
        Firma córka przynosi tylko wstyd, fuj!!   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-24 15:02 82.160.60.*]

      Jedyną metodą na to jest zawiązać stowarzyszenie biur podroży i pośredników turystycznych, które będzie reprezentowało nasze interesy. Jednak czy w naszej skundlonej branży jest możliwe coś takiego? Proponuję eksperyment w drugą strone przez tydzień nie sprzedawać TUI lub innego touroperatora Sindbada lub LOTu zobaczymy jaka będzie reakcja panów prezesów. Dopóki nie pokażemy że nie tylkow sprawie ACTA potrafimy pokazać siłę to będą nas traktować jak g...   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-24 15:13 83.0.159.*]

      Prezes coś bredzi z tym testem,a teraz Agenci zróbmy test jak będzie wyglądała sprzedaż TUI bez nas przez dwa tygodnie   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-24 15:39 79.191.142.*]

      Z tego pana Prezesa zrobiła jakaś opcja polityczna, a już widać że na Prezesa się nie nadaje
      porządny but nikomu nogi nie obetrze, jak mówi stare przysłowier, a Pan Prezes chciał z agentów zrobić sobie jaja, więc my teraz zrobimy sobie z Pana???? fajnie będzie zobaczy Pan ,   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-24 17:04 83.27.119.*]

      Eksperymentalnie prosimy pana prezesa o podanie się do dymisji. Chyba że jest pan prezesem=politykiem - wtedy można udawać durnia a nawet nim być (małe "p" użyto celowo, eksperymentalnie").   odpowiedz »

    • TUI: agenci są zbyt emocjonalni 

      [2012-04-24 17:45 31.178.126.*]

      No i widać jakie puchy w biurach agencyjnych. Zamiast sprzedawać wycieczki klientom, straszymy prezesa, fajnie, że HEJ! Kto jeszcze ma trochę czasu niech się dopisuje.   odpowiedz »

    • To tylko eksperyment 

      [2012-04-24 19:10 213.195.150.*]

      WSTYD DLA TUI prezes DZIAD, Prosimy trochę trzymać poziom Panie Prezesie.   odpowiedz »

    • TUI: agenci są zbyt emocjonalni 

      [2012-04-24 20:54 87.205.2.*]

      no sprzedaz tui na 0 a u innych rosnie ;)   odpowiedz »





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję