Zobacz także
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z Polski
Raportowanie ESG - start w 2024
Chiny dają zielone światło dla wycieczek do Polski
Czesi chętniej przyjeżdżają do Polski
Polska na podium jako cel podróży wypoczynkowych
Jak inwestycja w przyczepę kempingową zmienia oblicze podróży?
Strategia marketingowa StayPoland
Warszawskie biuro podróży StayPoland.com konsekwentnie buduje swój wizerunek w mediach społecznościowych. Na portalu Facebook działalność StayPoland.com na bieżąco śledzi już 28 000 pasjonatów podróży po Polsce.
Największe zainteresowanie profilem firmy wykazują osoby mieszkające w Stanach Zjednoczonych. Znaczna część z nich przyznaje się do polskich korzeni i chętnie poszerza wiedzę o kraju pochodzenia swych przodków.
“Niespodzianką dla nas okazał się fakt, że tak wiele osób mieszkających na co dzień w USA i deklarujących polskie pochodzenie jeszcze nie odwiedziło Polski lub zrobiło to dawno temu. Zaskakuje również ogromne zainteresowanie walorami turystycznymi naszego kraju w tej grupie" mówi Tomas Zukal, prezes StayPoland.com. “W mediach społecznościowych tkwi wielki potencjał do przyciągania turystów do Polski" - dodaje.
StayPoland.com nie tylko regularnie publikuje nowe informacje, ale także zachęca czytelników do interakcji.Nawet kilkaset osób jednocześnie komentuje lub dodaje do ulubionych zamieszczane posty. Najpopularniejszymi wątkami w 2011 roku zostały - beatyfikacja Jana Pawła II (717 reakcji), wybór Wrocławia na Europejską Stolicę Kultury (539 reakcji) oraz galeria zdjęć zamku w Książu (475 reakcji).
Entuzjastyczny odzew fanów profilu StayPoland.com wzbudził również konkurs fotograficzny na najlepsze zdjęcia Polski. Konkurs trwał 12 miesięcy. Ze zwycięskich zdjęć powstał kalendarz, który trafił do fanów jak i do klientów biura podróży StayPoland.com.
“Prowadzenie działań w mediach społecznościowych, mimo iż wymagające ciągłej uwagi i błyskawicznych reakcji daje nam mnóstwo satysfakcji i pozwala być wciąż blisko klientów." - stwierdza Tomas Zukal.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział aktualności dnia:
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Wybrano Osobowość Roku MICE 2012
Wybory najlepszego produktu turystycznego Gdańska
Itaki pomysł na dodatkowe pieniądze
Ceny biletów lotniczych spadły o 50 procent
Europejski kraj sporo zarobił na turystyce
Zamach w kurorcie turystycznym
Carlsberg zamknie kilka fabryk i zmniejszy zatrudnienie
Szkolenia i konferencje - przyszłość twojego hotelu