TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Strategia marketingowa StayPoland

Warszawskie biuro podróży StayPoland.com konsekwentnie buduje swój wizerunek w mediach społecznościowych. Na portalu Facebook działalność StayPoland.com na bieżąco śledzi już 28 000 pasjonatów podróży po Polsce.


Największe zainteresowanie profilem firmy wykazują osoby mieszkające w Stanach Zjednoczonych. Znaczna część z nich przyznaje się do polskich korzeni i chętnie poszerza wiedzę o kraju pochodzenia swych przodków.

“Niespodzianką dla nas okazał się fakt, że tak wiele osób mieszkających na co dzień w USA i deklarujących polskie pochodzenie jeszcze nie odwiedziło Polski lub zrobiło to dawno temu. Zaskakuje również ogromne zainteresowanie walorami turystycznymi naszego kraju w tej grupie" mówi Tomas Zukal, prezes StayPoland.com. “W mediach społecznościowych tkwi wielki potencjał do przyciągania turystów do Polski" - dodaje.

StayPoland.com nie tylko regularnie publikuje nowe informacje, ale także zachęca czytelników do interakcji.Nawet kilkaset osób jednocześnie komentuje lub dodaje do ulubionych zamieszczane posty. Najpopularniejszymi wątkami w 2011 roku zostały - beatyfikacja Jana Pawła II (717 reakcji), wybór Wrocławia na Europejską Stolicę Kultury (539 reakcji) oraz galeria zdjęć zamku w Książu (475 reakcji).

Entuzjastyczny odzew fanów profilu StayPoland.com wzbudził również konkurs fotograficzny na najlepsze zdjęcia Polski. Konkurs trwał 12 miesięcy. Ze zwycięskich zdjęć powstał kalendarz, który trafił do fanów jak i do klientów biura podróży StayPoland.com.

“Prowadzenie działań w mediach społecznościowych, mimo iż wymagające ciągłej uwagi i błyskawicznych reakcji daje nam mnóstwo satysfakcji i pozwala być wciąż blisko klientów." - stwierdza Tomas Zukal.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
StayPoland media społecznościowe social media marketing strategia Facebook analiza użytkownicy internetu pasjonaci podróży Tomasz Zukal turystyka przyjazdowa podróże po Polsce potencjał strategia marketingowa turyści wycieczki do Polski przyjazdy do Polski przyjazdówka profil na facebooku marketing na facebooku PR pijar Public Relations




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję