TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Zmienia się formuła spotkań biznesowych

W ciągu ostatnich trzech lat, pomimo nienajlepszej koniunktury gospodarczej i uszczuplonych budżetów na eventy marketingowe, sprzedażowe i HRowe, liczba spotkań biznesowych organizowanych w Polsce wzrosła aż siedmiokrotnie. Zmieniła się jednak formuła spotkań: mają one przynosić bardziej wymierne efekty przy niższych kosztach organizacji.


W biznesie konferencyjnym w ciągu ostatnich kilku lat wiele się zmieniło. Na pewno na lepsze jeśli chodzi o merytorykę i skupienie na konstruktywnym, ciekawym programie, który jest zorientowany na cel biznesowy. W firmach jest też bardzo duża presja na koszty, co niejednokrotnie działa na naszą korzyść. W jaki sposób? Wiele firm, dla których w czasach przed spowolnieniem codziennością były wyjazdy zagraniczne, teraz wybiera Polskę - podkreśla Paweł Nykiel, Dyrektor Generalny Masuria Hotel & SPA. Inne powody, dla których Bahamy są rzadziej wybierane? Dalekie wyjazdy to konieczność współpracy z obsługą z innego kraju, która nie zawsze traktuje gości z należytą dbałością i z którą może być trudniej współpracować. W Polsce standardy, szczególnie w najlepszych hotelach, są bardzo wysokie.

Organizatorzy konferencji sprzedażowych, integracyjnych i innych eventów korporacyjnych, nadal mają bardzo dużo do odkrycia jeśli chodzi o Polskę. Wiele obiektów konferencyjnych, w tym tych najciekawszych, ukrytych jest w najpiękniejszych zakątkach kraju: np. w małych miasteczkach, takich jak Kazimierz Dolny nad Wisłą lub na Mazurach. Te miejsca gwarantują możliwość wypoczynku i odprężenia na takim samym lub nawet wyższym poziomie niż ośrodki zagraniczne. Proponujemy naszym gościom rozliczne możliwości relaksu w SPA, na siłowni, fitnessie czy aranżując zwiedzanie okolicy. Gości nie zawiedzie również nasza kuchnia, która łączy elementy typowo polskie z śródziemnomorskim akcentem - mówi Agnieszka Jakubik z Król Kazimierz Hotel & SPA.

Organizując konferencję dla naszych klientów traktujemy ich jak turystów, którzy chcą odpocząć od pracowniczej rutyny. Dlatego najważniejsze z punktu widzenia Gości elementy są dla nas priorytetem - mówi Nykiel. Te najważniejsze elementy to, jak wynika z danych OBOP, przyroda, czyli krajobrazy, parki narodowe, lasy wokół obiektu oraz atrakcje turystyczne, takie jak zabytki. Te elementy są ważne dla ponad 80% polskich turystów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
konferencja spotkanie biznesowe turystyka biznesowa event w Polsce formuła spotkań zmiany biznes konferencyjny program Masuria Hotel spa Paweł Nykiel polskie standardy Agnieszka Jakubik Król Kazimierz hotel jak zorganizować konferencję OBOP analiza badania impreza integracyjna dla pracowników


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję