Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Wars przywita podróżnych śląskim kołoczem
Do 2 listopada w pociągach Express InterCity "Sobieski" kursujących na trasie Warszawa-Wiedeń-Warszawa firma Wars przygotowała dla pasażerów smaczną niespodziankę.
Podróżujący będą mogli skosztować tradycyjnego kołocza śląskiego. Prowadzona akcja to część kampanii promocyjnej województwa śląskiego.
Do 2 listopada pasażerowie w ramach akcji samplingowej otrzymają od stewardów WARS tradycyjny kołocz śląski (zwany także kołaczem śląskim). Serwowany przysmak to tradycyjne ciasto drożdżowe z Górnego Śląska.
Ten regionalny specjał występuje głównie w czterech odmianach: z posypką (bez nadzienia), z nadzieniem serowym, makowym i jabłkowym. Placek ma także charakterystyczny maślany zapach."Jako firma świadcząca usługi gastronomiczne w podróży, chcemy aby nasi klienci otrzymywali zawsze jak najlepsze, świeże produkty. Kilka miesięcy temu zmieniliśmy menu, jednak na bieżąco udoskonalamy i urozmaicamy naszą ofertę, stąd też cykliczne pomysły na serwowanie produktów regionalnych. Mamy nadzieję, że akcja promująca kołocze śląskie spotka się ciepłym przyjęciem pasażerów, a wszystkich którzy chcieliby promować przysmaki ze swoich regionów, gorąco zapraszamy do współpracy." - mówi Paweł Dudek, Prezes Zarządu Wars.
Prowadzona wspólnie przez WARS i Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego akcja to część kampanii promocyjnej "Śląskie. Pozytywna energia". Akcja objęta jest patronatem Marszałka Województwa Śląskiego.
" Akcja poczęstunkowa w pociągach "Sobieski" to część kampanii promocyjnej w ramach której poprzez hasło "Śląskie. Pozytywna energia" chcemy zwrócić uwagę turystów z Polski, jak i zagranicy na atrakcyjność województwa śląskiego oraz zaprosić wszystkich do odwiedzania naszego regionu." - mówią przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego.
W ubiegłym roku w pociągach PKP Intericity w ramach kampanii "Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina" w pociągach Berlin-Warszawa-Express obsługa WARS częstowała wszystkich pasażerów gęsiną. Akcja promocyjna spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem podróżnych.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Wars będzie częstował pasażerów kołoczem
[2014-10-29 17:11 178.42.94.*]
Szkoda, że ten projekt jest realizowany tylko w EIC/EC Sobieski, a nie w innych składach. Brakuje tej akcji promocyjnej również w pociągu EIC/EC Polonia kursującym również na trasie Warszawa - Katowice - Wiedeń - Villach - Warszawa odpowiedz »
Dział transport:
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Więcej połączeń Szczecin - Kraków
Rusza rozbudowa Kraków Airport
Więcej Polaków wybiera pensjonaty
Turyści z Polski zmieniają preferencje
Hotele w Zakopanem czekają na turystów
Właścicielka Aquamaris otwiera nowe biuro turystyczne
Nowości na Targach EuroGastro 2013
Lotnisko Chopina będzie mniej uciążliwe?
Polski rynek autobusowy pnie się w górę
Czy Okęcie poradzi sobie z nalotem kibiców?
Hotel organizuje niecodzienny festiwal
Jak Sky Club i Triada obchodzą Walentynki
Twarde NIE: Chińczycy kontra UE
Turysta w Lublinie. ANKIETA Z NAGRODAMI!!