Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Lotnisko - czy nasz bagaż jest bezpieczny?
Jak wynika ze statystyk przeprowadzonych przez SITA World Tracer w ubiegłym roku na ok 1000 pasażerów przypadło ponad 12 zagubionych bagaży.
W przypadku taniego przewoźnika Ryanair na 1000 pasażerów przypadło 0,3 zagubionego bagażu. Dla porównania British Airways gubi ponad 20 bagaży na 1000 pasażerów.
Jak podaje SITA najwięcej bagaży ginie na terenie Europy. Jedna czwarta włości zostaje zagubiona na zatłoczonych lotniskach Stanów Zjednoczonych. Mniej, niż połowę niewłaściwie doręczonych bagaży stanowił bagaż tranzytowy.
Na podsumowanie wyników badań rzecznik linii Ryanair Stephen McNamara mówi:
“Ryanair nadal prowadzi najlepszą obsługę klienta w Europie, jak nasze niezrównane połączenie najniższych cen, niskich wskaźników zgubionego bagażu i najmniej odwołań zapewnia, że pasażerowie zmieniają linie lotniczą na Ryanair. Publikacja statystyk 2010 SITA WorldTracer dowodzą, że Ryanair jest liderem w Europie jeśli chodzi o zapewnienie, że bagaż przyjedzie z tobą, z zaledwie 0,3 zagubionego bagażu na 1000 osób w porównaniu do średniej w branży ponad 12 bagaży na 1000 pasażerów i ponad 20 bagaży na 1000 pasażerów w niedbałym BA".
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Zagubiony bagaż
[2011-07-08 10:30 83.238.170.*]
Bagażem zajmuje się obsługa lotniska, a nie linia - od przewoźnika zależy wybór tej firmy (o ile jest) i co najwyżej właściwe oznakowanie bagażu tranzytowego, a to akurat nie dotyczy Ryana. Mistrzowie autopromocji... odpowiedz »
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział transport:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Zmiany w Radzie Nadzorczej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Znany aktor otworzy restaurację
Burgery będą bardziej popularne niż kebaby?
Obraz na podłodze ma przyciągnąć turystów
Marriott pozwany, odpowie za zamach?
Oferty last minute - gdzie taniej, a gdzie drożej?
To już koniec tanich ofert biur podróży?
Nerwowy taksówkarz napadł na pasażerów
Przewoźnik wypłaci odszkodowanie