TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Pionierska usługa Iberii

Iberia uruchamia serwis MyBagTab dla swoich klientów. Dzięki nowej usłudze, dostępnej w serwisie, pasażerowie będą mogli pobierać dane o bagażu i drukować własne wywieszki bagażowe.


Przewoźnik udostępnia usługę MyBagTab na swojej stronie internetowej. Po wprowadzeniu odpowiednich danych, pasażer sam może wydrukować wywieszkę bagażową.

Nowa usługa na razie dostępna jest tylko na krajowych rejsach point-to-point Iberii, Iberii Express oraz Air Nostrum.

Wkrótce działalność serwisu MyBagTab ma zostać rozszerzona na oferowane przez hiszpańskich przewoźników rejsy europejskie i dalekiego zasięgu.

Korzystanie z usługi, która przez ostatnie miesiące była testowana w Madrycie, Maladze, Palma de Majorca, Barcelonie i Alicante, może znacznie skrócić czas odprawy na lotniskach.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
MyBagTab Iberia linie lotnicze Air Nostrum Palma de Majorca Barcelona




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję