Pionierska usługa Iberii
Iberia uruchamia serwis MyBagTab dla swoich klientów. Dzięki nowej usłudze, dostępnej w serwisie, pasażerowie będą mogli pobierać dane o bagażu i drukować własne wywieszki bagażowe.
Przewoźnik udostępnia usługę MyBagTab na swojej stronie internetowej. Po wprowadzeniu odpowiednich danych, pasażer sam może wydrukować wywieszkę bagażową.
Nowa usługa na razie dostępna jest tylko na krajowych rejsach point-to-point Iberii, Iberii Express oraz Air Nostrum.
Wkrótce działalność serwisu MyBagTab ma zostać rozszerzona na oferowane przez hiszpańskich przewoźników rejsy europejskie i dalekiego zasięgu.
Korzystanie z usługi, która przez ostatnie miesiące była testowana w Madrycie, Maladze, Palma de Majorca, Barcelonie i Alicante, może znacznie skrócić czas odprawy na lotniskach.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Obraz na podłodze ma przyciągnąć turystów
Marriott pozwany, odpowie za zamach?
Co smakuje kobietom a co mężczyznom?
Od przyszłego roku na Okęcie pociągiem
Jak są postrzegani polscy turyści?
Nerwowy taksówkarz napadł na pasażerów
Przewoźnik wypłaci odszkodowanie
PKP wprowadza ułatwienie dla grup
Radisson Blu Kraków serwuje dania rodem z Indii