Bohaterowie kreskówek promują Anglię
W najnowszej angielskiej kampanii promocyjnej pojawią się znane twarze. Nie będą to jednak celebryci ale postacie z filmów animowanych.
VisitEngland rozpoczyna nową kampanię promocyjną o budżecie 4 mln funtów. Jej głównymi bohaterami będą Wallace i Gromit - plastelinowi bohaterowie angielskich kreskówek.
Kampania "Great Adventure" ma zachęcać Brytyjczyków do podróżowania po własnym kraju. VisitEngland chce pokazać, że w Wielkiej Brytanii też można ciekawie spędzić czas.
Reklama przemawiać ma do wyobraźni, zachęcać ludzi do świeżego spojrzenia na to, co Anglia jako turystyczna destynacja ma do zaoferowania - powiedział brytyjski minister sportu i turystyki Hugh Robertson.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Jak są postrzegani polscy turyści?
Porozmawiają o innowacjach w przemyśle spotkań
Atrakcja turystyczna zagrożona zniszczeniem
Nietypowa atrakcja turystyczna
Finnair: do zwolnienia 120 osób
Radisson Blu Kraków serwuje dania rodem z Indii
Zgon nową atrakcją turystyczną
Co dalej z turystyką na wschodzie?