Biura podróży nadal będą oferować te usługi
Air France-KLM oraz Amadeus, partner technologiczny dla światowej branży turystycznej, poinformowali o przedłużeniu umowy.
Dzięki porozumieniu biura podróży na całym świecie będą w dalszym ciągu miały zagwarantowany dostęp do wszystkich taryf oraz informacji dotyczących ponad 74,8 milionów miejsc i 90 000 lotów obsługiwanych rocznie przez Air France i KLM za pośrednictwem systemu Amadeus. Umowa obejmuje również linie regionalne funkcjonujące w obrębie grupy.
Biura podróży nadal będą oferować swoim klientom dodatkowe usługi, takie jak Economy Comfort dla KLM czy Seat + w przypadku Air France, korzystając z Amadeus Airline Ancillary Services (AAAS), które jest w pełni zintegrowanym rozwiązaniem typu end-to-end, umożliwiającym przewoźnikom sprzedawanie usług dodatkowych. Ponadto, linie Air France uruchomiły Nową Ofertę Ekonomiczną, która jest dostępna w przypadku 58 połączeń na trasach krótkich i średniej długości, dzięki czemu biura podróży mogą zapewnić swoim klientom możliwość wyboru między taryfą all inclusive a taryfą Mini.
-Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawartej umowy, która wpisuje się w plan transformacji naszej grupy. Jest to wielki krok naprzód w zakresie naszej długoterminowej współpracy z firmą Amadeus. Przedłużenie umowy wspiera strategię Air France-KLM, która zakłada zapewnienie biurom podróży współpracującym z Amadeus na całym świecie pełnego dostępu do naszej szerokiej oferty usług, taryf i opcji - skomentował Jean Wieviorka, SVP Global Sales and Distribution, Air France-KLM.
-Cieszymy się z przedłużenia umowy, ponieważ wzmacnia ona nasze relacje z Air France-KLM. Porozumienie wpisuje się w ogólną strategię Amadeus dotyczącą zabezpieczenia długoterminowych umów z wiodącymi liniami lotniczymi na całym świecie - powiedział Holger Taubmann,Senior Vice President, Distribution, Amadeus. - Biorąc pod uwagę istotną rolę, jaką odgrywa dystrybucja poprzez biura podróży, długoterminowe umowy tego typu zapewniają stabilność zarówno liniom lotniczym, jak i biurom podróży - dodał.
Obecnie 80% rezerwacji Amadeus na całym świecie dotyczy linii lotniczych, z którymi Amadeus podpisał umowę dotyczącą kontentu.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Lufthansa będzie latać na biokerozynie
Dla dzieci paszport biometryczny
Zabrze kusiło turystów zniżkami
Powstanie Polski Holding Lotniczy?