Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Ambitne plany Ryanaira
Michael O'Leary, człowiek, który doprowadził Ryanaira do pozycji lidera na rynku lotów europejskich, chce absolutnej dominacji. Zapowiada sprawienie, że konkurencja wycofa się z krótkodystansowych lotów.
Prezes Ryanaira zdradził, iż planuje skorzystać z prawdopodobnej porażki takich przewoźników jak Air France-KLM na froncie krótkodystansowych lotów. Zamierza także skorzystać na kurczeniu się siatek połączeń Alitalii, Iberii czy SAS.
Do 2012 roku O'Leary planuje zwiększenie floty do 400 samolotów, podwojenie wartości rynkowej firmy, co z kolei mogłoby umożliwić rozpoczęcie lotów transatlantyckich. Wraz ze zmniejszaniem się popytu na samoloty szerokokadłubowe, spada także ich cena.
"Tradycyjni przewoźnicy będą coraz częściej zmuszani do odchodzenia od krótkich połączeń, ponieważ przynoszą im straty. Tym samym będą oddawać coraz to kolejne obszary rynku"- mówił O'Leary.
Od maja 2008 roku wartość akcji Ryanaira wzrosła o 110 procent. W tym samym czasie wartości akcji Air France-KLM czy Lufthansy spadły. Tradycyjni przewoźnicy eksperymentują ze zmianami w lotach na krótkich dystansach. IAG otworzył tanie linie Iberia Express, Lufthansa przenosi większość europejskich lotów do Germanwings. Zdaniem prezesa Ryanaira, te działania nie mają szans na powodzenie, ponieważ tradycyjne linie nie są dostatecznie wierne niskim cenom.
Irlandzki przewoźnik zamówił w marcu 175 Boeingów 737-800. Równocześnie powstają plany zakupu następnych 100 maszyn, najprawdopodobniej Boeingów 737 Max. Koszt tych zakupów ma przekroczyć 20 mld dolarów.
O'Leary zapowiada rezygnację z ekscentrycznego stylu zarządzania firmą, którego używał jako narzędzia marketingowego. "W ciągu najbliższych kilku lat przyjdzie moment, w którym będę musiał złagodzić swój wizerunek i zmienić postrzeganie Ryanaira jako firmy dość nonszalanckiej, którą mało co obchodzi"-przyznał.
Ryanair jest zainteresowany otwarciem tanich przewozów długodystansowych pomiędzy pięcioma europejskimi miastami, a około dziesięcioma w USA. Przewoźnik ten miałby funkcjonować pod inną marką i oferować miejsca w klasie biznesowej podobne do tej z Virgin Atlantic, jednak z oszczędniejszym serwisem pokładowym.
Irlandzki przewoźnik wszedłby w posiadanie połączeń długodystansowych, gdyby udało mu się przejąć Aer Lingus. O perypetiach związanych z niedoszłą fuzją pisaliśmy w artykule Ryanair zaskarży Komisję Europejską.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair chce zdominować rynek przewozów
[2013-05-14 11:04 83.9.255.*]
zapowiedzi, zapowiedziami, póki co mamy dziadoskiego Ryanair'a, do którego wsiadają tylko biedacy, zdeterminowani albo ... ryzykanci odpowiedz »
Ryanair chce zdominować rynek przewozów
[2013-05-15 17:25 80.52.226.*]
idealne rozwiazanie na recesję, a kiedy zacznie spadać? lepiej niech lata a nie stoi jak dreamliner. odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ciekawostka ostatniego tygodnia sprzedaży
Rząd nie chce latać czarterami
Nowe obostrzenia dotyczące publicznych kąpielisk
Greccy taksówkarze chcą przypodobać się turystom
Syryjskie zabytki poważnie zagrożone