TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Gdzie na latte?

Od 3 stycznia sieć Starbucks wprowadziła nową ofertę.


W okresie zimowym Starbucks poleca klientom swoje tradycyjne kawy, które nie tylko rozgrzeją, kiedy na dworze jest chłodno i wilgotno, ale także świetnie pobudzą o poranku, dodadzą energii w ciągu dnia i pomogą się odprężyć wieczorem. Jedną z nich jest Caffè Latte, czyli aromatyczne espresso z dużą ilością podgrzanego i spienionego mleka, które klienci mogą zamówić w wersji tradycyjnej, bez dodatków, lub zmodyfikować je stosownie do swoich potrzeb i gustów, np. poprzez dodanie syropu smakowego. W Starbucks goście mają do wyboru różne rodzaje takich syropów z niestandardowymi kombinacjami, np. Caffè Latte z syropem malinowym lub miętowym. Starbucks nie zapomniał również o osobach dbających o linię, które mogą wybrać syropy bezcukrowe.

W styczniu i lutym goście Starbucks będą mogli spróbować aromatycznej kawy Guatemala Casi Cielo która jest mieszanką ziaren 100% arabica z Ameryki Łacińskiej, z regionu Antigua. Do jej przygotowania wykorzystuje się ziarna z czterech niewielkich plantacji w Gwatemali, dzięki czemu jej smak jest niezwykle bogaty, a jednocześnie uniwersalny. Wyraźnie wyczuwalne, intrygujące nuty kwiatowo-cytrynowe łączą się z zaskakującym posmakiem gorzkiej czekolady. Ponadto obróbka metodą mokrą nadaje tej kawie rześkości. Guatemala Casi Cielo™ idealnie pasuje zarówno do obiadu, jak i deseru. Świetnie komponuje się z ziołami, serami, cytryną, czekoladą, karmelem oraz orzechami.

- Caffè Latte to nasza klasyczna kawa, która jest dostępna w ofercie Starbucks od początku działalności firmy, dlatego wraz z początkiem nowego roku szczególnie zachęcamy naszych gości do jej próbowania i eksperymentowania z rozmaitymi wersjami smakowymi poprzez dodawanie różnych syropów smakowych. W styczniu i lutym zdecydowaliśmy się również wzbogacić naszą ofertę o kawę ziarnistą Guatemala Casi Cielo™ ze względu na ogromną popularność, jaką cieszy się ona wśród naszych klientów w Polsce, a także o nowe wzory kubków termicznych i ceramicznych. Nie zapomnieliśmy również o zakochanych, którzy w naszych kawiarniach znajdą nie tylko wyjątkowe miejsce do spędzenia romantycznego walentynkowego wieczoru, ale także niepowtarzalne prezenty dla swoich sympatii - powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

W 1971 roku firma Starbucks Coffee Company zobowiązała się do pozyskiwania i palenia najwyższej jakości kawy arabica. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy.

AmRest jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza restauracjami KFC, Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech, natomiast w Stanach Zjednoczonych restauracjami Applebee’s. AmRest jest również operatorem kawiarni Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Starbucks sieć kawa nowa oferta caffe latte espresso gastronomia nowości w gastronomii Guatemala Casi Cielo Antigua Izabela Winsztal kawa arabica Starbucks Coffee Company AmRest KFC PizzaHut w Polsce


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję