TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

LogosTour przeszedł metamorfozę

LogosTour zmienił się nie tylko pod względem oferty, ale również wyglądu salonów sprzedaży, które - pomalowane w naturalnych kolorach, wypełnione kolonialnymi meblami i rękodziełami z dalekich krajów mają komponować się odpowiednio z nowym, ekskluzywnym produktem "Podróże dla konesera". W ramach oferty będzie można odwiedzić m.in. Nowy Jork, w którym Broadway, Metropolitan Opera i Lincoln Center staną się głównymi punktami podróży.


Zmiany dotknęły również trzygwiazdkowy hotel Logos w Krakowie. Obiekt ma nowy wystrój, menu i… szefa kuchni. Klientów zaskoczą nowe pakiety, m.in. "Romantyczny weekend dla dwojga", "Sylwestrowa noc" czy "Dla rodzin z dziećmi".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
LogosTour hotele Podróże dla konesera Nowy Jork Broadway Metropolitan Opera Lincoln Center hotel Logos w Krakowie Romantyczny weekend dla dwojga Sylwestrowa noc Dla rodzin z dziećmi gastronomia restauracja Kraków




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję