Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Rainbow Tours: wiosenne promocje wycieczek
Biuro podróży Rainbow Tours oferuje swoim klientom dwie nowe formy promocji na wycieczki. Obie nowe propozycje dotyczą rezerwacji indywidualnych do 10 osób.
Pierwsza to "Super Środa" - polega na rezerwacji wyjazdu co tydzień od wtorku od godziny 18 do czwartku do godziny 12, w zamian za co otrzymuje się obniżoną cenę podróży. Taniej można wyjechać m.in. do krajów basenu Morza Śródziemnego oraz na Wyspy Kanaryjskie. Co tydzień wybierane są 3 destynacje i w każdej z nich po jednym hotelu w promocyjnej cenie.
Druga oferta touroperatora to tygodniowe promocje na poszczególne kraje. Ta propozycja będzie dostępna przez kolejne tygodnie kwietnia. Dotychczas tańsze wyjazdy obejmowały Grecję oraz Włochy. W najbliższym tygodniu będą to kraje arabskie. Ostatni tydzień kwietnia taniej polecimy do Hiszpanii.
- W tym roku postanowiliśmy wzbogacić nasze standardowe działania promocyjne o dodatkowe propozycje. Wyniki są bardzo dobre. Obserwujemy wzrost sprzedaży w granicach 30-40 procent w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Nowe formy promocji, które stworzyliśmy cieszą się uznaniem klientów, a my cały czas myślimy nad kolejnymi - oznajmiła Emilia Bratkowska, Brand Manager Rainbow Tours, odpowiedzialna za produkt i marketing.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Który system rezerwacyjny jest lepszy?
POT: konferencja dotycząca konkursów
Sieć restauracji otwiera kolejny lokal w biurowcu
Wakacje.pl namieszają we franczyzie?
Minister Zaazou: Egipt powraca
Ponad 21 mln pasażerów na polskim niebie
Bilety kolejowe w Rosji online i po polsku
Stubai - od narciarskich szaleństw do rozkoszy podniebienia
Turyści z Chin coraz chętniej przyjeżdżają do Europy
Jak ukarać niesłownego klienta
Powstanie nowy hotel na gdańskim Długim Targu