Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Hotelarzu, masz już w swojej ofercie...?
Urlop jest bardzo często źródłem frustracji i nerwów, szczególnie, gdy wyjeżdżamy daleko, całą rodziną, z małymi dziećmi.Płacz, marudzenie i okazywanie nieszczęścia może okazać się zabójcza i popsuje każdy wyjazd.
Dlatego, by dobrze spędzić urlop i móc cieszyć się z urlopu z rodziną, nie należy się zniechęcać, ale po prostu dobrze zorganizować. Przede wszystkim warto najpierw sprawdzić hotel - i to bardzo dokładnie. Są takie miejsca, które swoja ofertę kierują specjalnie dla rodzin z małymi dziećmi. Nie chodzi jedynie o warunki - takie jak wydzielony pokój czy odpowiednio przystosowana jadalnia, ale również obsługa i miejsca rekreacji.
Atrakcje dla dzieci, które znajdują się w hotelu, mogą być nie tylko frajdą dla dziecka, ale również uciechą dla rodziców. Hotele bardzo często zatrudniają wykwalifikowanych pracowników, którzy mogą zaopiekować się dzieckiem, zapewniając mu tym samym wiele rozrywek, podczas, gdy jego rodzice spędzają czas inaczej. Na przykład w SPA na basenie czy w hotelowym kinie. Hotele takie są zazwyczaj bardzo dobrze przygotowane na przyjęcie rodzin z dziećmi. Jednak dbają również o to, by inni ich klienci nie odczuwali, czasem męczących zachowań dzieci.
Coraz większa konkurencja na rynku hotelarskim - szczególnie w obleganych i atrakcyjnych turystycznie miejscach, skłania hotelarzy do rozszerzania swoich ofert i specjalnego ich personalizowania. Dlatego możemy właśnie znaleźć ofertę dla rodzin z dzieckiem czy dla nowożeńców. To jednak i tak bardzo tradycyjne oferty. Pojawiają się jednak również te, które skierowane są do wąskiej grupy osób - alergików czy diabetyków. Wszystko w trosce o klienta, bo zadowolony klient to klucz do sukcesu. Może nie tylko wrócić w innym sezonie, ale przede wszystkim polecić dane miejsce swoim znajomym - a to już naprawdę dużo!
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Kurt Scheller ocenił młodych kucharzy
Ilu turystów odwiedziło Niemcy?
Ile kosztuje uczestnictwo w konkursie Hotel Przyjazny Rodzinie
Dr Irena Eris buduje nowy hotel
Turcja zmienia zasady przyznawania wiz
Sfinks otwiera nowe restauracje
Port Lotniczy Lublin szuka pracowników
Czwarta edycja targów Expo Sweet