TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

PKP Intercity walczy ze stereotypami

Spora część podróżnych wciąż nie wie, że nie wszystkie pociągi na polskich torach należą do PKP.


Spółki kolejowe Grupy - PKP S.A. i PKP Intercity S.A. ruszają z kampanią wizerunkowo-produktową, która ma zmienić to przekonanie wśród pasażerów i przełamać stereotypy dotyczące kolei. Pierwsze spoty reklamowe będzie można zobaczyć już dziś.

Od 2,5 roku Grupa PKP przechodzi wielkie zmiany. Znacząco poprawiła się jakość obsługi klientów. Na tory wyjechały pociągi Pendolino, PKP Intercity sukcesywnie modernizuje swój tabor, dzięki czemu pasażerowie podróżują w coraz bardziej komfortowych warunkach. Badania pokazują, że podróżni zaczynają dostrzegać te zmiany. Wciąż jednak dla bardzo wielu Polaków cała kolej w Polsce to PKP. Ten stereotyp często rzutuje negatywnie na wizerunek głównego przewoźnika w Grupie, czyli PKP Intercity.

Kampania "Zapowiada się dobra podróż" będzie adresowana przede wszystkim do tych osób, które nie korzystają z usług kolei i wybierają inne formy transportu. Jej głównym celem będzie przekonanie pasażerów do tego, że podróż z PKP jest komfortowa i w dobrej cenie. Kampanijne przekazy medialne będą m.in. promować atrakcyjne czasy przejazdu między największymi polskimi miastami oraz informować o korzystnej ofercie PKP Intercity.

"Chcemy zerwać z dotychczasowymi stereotypami dotyczącymi kolei i pokazać, jak wiele się w tym zakresie zmieniło w ciągu ostatnich kilku lat. Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że PKP Intercity już teraz skutecznie konkuruje z pozostałymi przewoźnikami i innymi środkami transportu. Liczymy na to, że kampania zmieni to podejście i przyczyni się do zwiększenia liczby podróżnych korzystających z usług naszego przewoźnika" - mówi Piotr Ciżkowicz, członek zarządu PKP S.A.

W ramach kampanii zaplanowano emisje dwóch kategorii reklam. Pierwsza z nich będzie obejmować 2 spoty wizerunkowe, które mają uzmysłowić podróżnym, że nie wszystkie pociągi kursujące po polskich torach należą do Polskich Kolei Państwowych. Druga kategoria obejmie 3 spoty przedstawiające konkretne korzyści związane z podróżowaniem pociągami PKP Intercity.

Intensywna kampania będzie prowadzona we wszystkich mediach: telewizji, radiu, prasie i Internecie. Działania wizerunkowo - produktowe będą miały swoją odsłonę również na nośnikach reklamy zewnętrznej. Zakończenie akcji zaplanowano na połowę czerwca.

Kampanię reklamową przygotowała agencja BBDO, a media zaplanował i wykupił dom mediowy Havas Media.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
pkp intercity wizerunek kampania zmiany stereotyby




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję