TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter








Infolinia kością niezgody w PKP

Spółki kolejowe, należące do PKP - Intercity i Przewozy Regionalne - nie potrafią się porozumieć. Problem stanowi infolinia.


Spółka Przewozy Regionalne uruchomiła infolinię, pod którą pasażerowie mogą zasięgnąć informacji na temat rozkładu jazdy pociągów, ale tylko należących do PR. Pracownicy call center nie udzielają informacji o rozkładach jazdy konkurencji, czyli Intercity. Spółka ta ma osobną linię.

Przepychanka trwa. Przedstawiciele PR twierdzą, że Intercity nie chce się dogadać. Natomiast reprezentanci tej drugiej spółki mówią, że to właśnie Przewozy stanowią kość niezgody w sporze.

Jak można zauważyć, nieporozumienie jest najbardziej uciążliwe dla pasażerów. Funkcjonują bowiem dwa numery call center. Dla klientów PKP IC 19 7575, dla pasażerów wybierających podróż z Przewozami Regionalnymi 703 202 020.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
PKP kolej Intercity IC PR Przewozy Regionalne infolinia call center informacja pasażer klient spór podróż pociąg transport




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję