Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Tramwaj coffeheaven wyrusza na ulice
"Chodź się schłodź" - takie hasło przyświeca letniej kampanii coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven. Druga odsłona wakacyjnych nowości w menu obu kawiarni rozpoczęła się w lipcu br.
Nowe kategorie produktowe w menu to odpowiedź spółki na zapotrzebowanie Klientów coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven.
Głównym bohaterem kampanii są debiutujące desery lodowe Nice Ice, które już w kilka dni po jej starcie zdobyły popularność. Nice Ice występują w trzech wariantach smakowych: truskawki i mango, biszkopta i espresso oraz czekolady z prażonymi w karmelu migdałami.
Deserom towarzyszą kokosowo-ananasowe napoje Tropicana Froothie (coffeeheaven)/Tropicana Cooler (COSTA by coffeeheaven). Dodatkowo w menu znajduje się Iced Tea - świeżo parzone herbaty mrożone o smaku malinowym, brzoskwiniowym i cytrynowym.
Z racji debiutu nowej kategorii, CHI Polska zdecydowało się na działania niestandardowe.
Nietuzinkowym pomysłem promującym nowe produkty z kampanii Summer jest mobilna kawiarnia - czyli poruszający się po warszawskich ulicach tramwaj. Oryginalnie zaadaptowany z zewnątrz i wewnątrz Konstal 102N kursuje w lipcowe weekendy tam, gdzie nasilenie ruchu w Warszawie jest największe: od Starówki, przez Centrum, po Pragę czy Saską Kępę.
Akcja skierowana jest do każdego niezależnie od wieku. W każdej chwili można przyłączyć się do przejażdżki i w dowolnym momencie opuścić tramwaj. Wewnątrz można zobaczyć żywe kolory, palmy, wygodne siedziska, a nawet znany z kawiarni coffeeheaven fotel uszatek. Co najważniejsze, na pasażerów czeka degustacja wszystkich trzech rodzajów deserów lodowych Nice Ice oraz Iced Tea.
Wokół odsłony drugiego etapu letniej kampanii zaplanowano szereg aktywności marketingowych, m.in. dedykowane materiały POS, na których znalazły się wizualizacje nowych pozycji z menu, działania konkursowe i animacje w social media, akcje samplingowe połączone z dystrybucją kart na stempelki oraz tematyczne advertoriale w prasie.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Nowa atrakcja turystyczna Wrocławia
Nowe rozporządzenie w sprawie kąpielisk
eSKY daje kupony rabatowe przez całe lato
Policja ukróci sprzedawanie gazu turystom?
Turcja: turyści uciekali przed gazem