Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. obsługi biura z jęz. angielskim
- BP Itaka - Specjalista ds. Turystyki - Salon...
- Rezydent na Cyprze
- Praca dla miłośnika podróży Pszów
- Praca Pilot wycieczek
- Specjalista Ds. Turystyki Travelplanet Wrocław
- Praca w Krakowie u Organizatora - szukamy PRODUCT...
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- BP ITAKA - Doradca Klienta Sklepu Internetowego
- System do zarządzania biurem podróży połączony ze...


Tramwaj coffeheaven wyrusza na ulice
"Chodź się schłodź" - takie hasło przyświeca letniej kampanii coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven. Druga odsłona wakacyjnych nowości w menu obu kawiarni rozpoczęła się w lipcu br.
Nowe kategorie produktowe w menu to odpowiedź spółki na zapotrzebowanie Klientów coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven.
Głównym bohaterem kampanii są debiutujące desery lodowe Nice Ice, które już w kilka dni po jej starcie zdobyły popularność. Nice Ice występują w trzech wariantach smakowych: truskawki i mango, biszkopta i espresso oraz czekolady z prażonymi w karmelu migdałami.
Deserom towarzyszą kokosowo-ananasowe napoje Tropicana Froothie (coffeeheaven)/Tropicana Cooler (COSTA by coffeeheaven). Dodatkowo w menu znajduje się Iced Tea - świeżo parzone herbaty mrożone o smaku malinowym, brzoskwiniowym i cytrynowym.
Z racji debiutu nowej kategorii, CHI Polska zdecydowało się na działania niestandardowe.
Nietuzinkowym pomysłem promującym nowe produkty z kampanii Summer jest mobilna kawiarnia - czyli poruszający się po warszawskich ulicach tramwaj. Oryginalnie zaadaptowany z zewnątrz i wewnątrz Konstal 102N kursuje w lipcowe weekendy tam, gdzie nasilenie ruchu w Warszawie jest największe: od Starówki, przez Centrum, po Pragę czy Saską Kępę.
Akcja skierowana jest do każdego niezależnie od wieku. W każdej chwili można przyłączyć się do przejażdżki i w dowolnym momencie opuścić tramwaj. Wewnątrz można zobaczyć żywe kolory, palmy, wygodne siedziska, a nawet znany z kawiarni coffeeheaven fotel uszatek. Co najważniejsze, na pasażerów czeka degustacja wszystkich trzech rodzajów deserów lodowych Nice Ice oraz Iced Tea.
Wokół odsłony drugiego etapu letniej kampanii zaplanowano szereg aktywności marketingowych, m.in. dedykowane materiały POS, na których znalazły się wizualizacje nowych pozycji z menu, działania konkursowe i animacje w social media, akcje samplingowe połączone z dystrybucją kart na stempelki oraz tematyczne advertoriale w prasie.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Orient Express La Dolce Vita rozpocznie rezerwacje 6
Dział centra informacji i promocji:
Sopot walczy o turystów także
Polska Organizacja Turystyczna na razie bez agencji
Turystyka kulinarna - szansa i
Starsze aktualności:
Accor publikuje wyniki finansowe za I
Polska Izba Turystyki z Grupą MTP zorganizują targi turystyczne w
Jest porozumienie PAŻP i
Małopolska zainauguruje sezon turystyczny Festiwalem
Udany początek roku dla greckiej
PAŻP się ugina, ale czy to
Rosja zawieszona w prawach członka
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Warszawska Organizacja Turystyczna: ograniczenia lotów to duży cios dla
Północna Izba Gospodarcza: musimy krzyczeć, że wypoczynek w Polsce jest
Airbnb będzie musiał przekazywać dane dotyczące noclegów belgijskim organom
Lotnisko w Modlinie będzie mogło obsługiwać po 12 lotów
Ryanair: polski rząd nas
W Śniadaniach Wielkanocnych wzięło udział około 20 tysięcy
Nowa atrakcja turystyczna Wrocławia
Nowe rozporządzenie w sprawie kąpielisk
eSKY daje kupony rabatowe przez całe lato
Policja ukróci sprzedawanie gazu turystom?
Turcja: turyści uciekali przed gazem
