Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
Konsumenci wybrali Sphinxa
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska - został uhonorowany tytułem Laur Klienta TOP Marka 2013 w kategorii Restauracje sieciowe. Wyróżnienie to przyznano na podstawie badania opinii przeprowadzonego wśród konsumentów. W ostatnim czasie klienci docenili również rzeszowską restaurację Sphinx, przyznając jej Koronę Smakosza za jakość obsługi w ramach regionalnie zorganizowanego plebiscytu.
- Opinie klientów są dla nas szczególnie ważne, a pozytywna ocena zawsze daje ogromną satysfakcję i jednocześnie dopinguje do dalszej pracy. Oczekiwania klientów są coraz wyższe i dlatego dbamy o uatrakcyjnianie oferty, a przede wszystkim zachowywanie wysokich standardów obsługi - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki, do której należą restauracje Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.
Laur Klienta to nagroda, która już wcześniej kilkukrotnie była przyznawana restauracjom Sphinx. Laureaci tego konkursu wyłaniani są w wyniku badania opinii, a próba dla każdej kategorii liczy co najmniej 1000 respondentów.
Korona Smakosza to konkurs, w którym wyróżnienia również są przyznawane na podstawie ocen klientów. Organizowany jest on w różnych miastach Polski. W tym roku do jego rzeszowskiej edycji zgłosiło się 71 restauracji, w tym Sphinx zlokalizowany przy ul. Kościuszki. W ramach konkursu zebrano ponad 8700 ankiet, w których klienci typowali najlepsze lokale w poszczególnych kategoriach. Wśród nich była też kategoria Jakość obsługi, w której zwyciężyła właśnie restauracja Sphinx w Rzeszowie przy ul. Kościuszki. Organizatorem tego popularnego konkursu jest Makro Cash & Carry.
Laur Klienta Top Marka oraz Korona Smakosza to nie jedyne wyróżnienia przyznane marce Sphinx w tym roku. Wcześniej sieć otrzymała tytuł Superbrands Created in Poland 2013. W badaniu na potrzeby konkursu Superbrands wzięło udział 15 tysięcy respondentów.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział nagrody i wyróżnienia:
Można składać oferty w Programie wsparcia
Kto dołączył do Polskich Marek
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Wielka Brytania: turystyka zasiłkowa kwitnie
Podniebne podróże coraz droższe
Rainbow Tours zadowolony z przedsprzedaży
Pierwsi turyści polecieli Dreamlinerem
Wakacje na własną rękę - nowy trend?
Nowy prom na trasie Gdynia-Karlskrona
Qatar Airways na nowym lotnisku
Portugalskie hotele czekają na grupy turystów
Biura informują klientów o bezkosztowych zmianach destynacji
Iceland Express wznawia rejsy do Warszawy
Iberiada - przeczytaj zanim pojedziesz!!!!