TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Zaprojektuj logo i wygraj 7 tysięcy

Nowe logo wrocławskiego lotniska w ciągu kilku kolejnych lat zobaczą miliony osób z całej Europy, a nawet świata. Jego autor zyska uznanie i rozgłos, ale i 7 tysięcy złotych nagrody finansowej. Właśnie rusza otwarty konkurs na nowy znak graficzny Portu Lotniczego Wrocław.


Wrocławskie lotnisko w ciągu roku jest w stanie obsłużyć nawet 4 miliony pasażerów, a pod dalszej rozbudowie aż 7 milionów. Od ponad roku dysponuje nowym terminalem pasażerskim. Obiekt cechuje się niebanalnymi szczegółami architektonicznymi - jego ozdobę stanowi charakterystyczny falisty dach, przypominający wprawione w ruch klawisze fortepianu. . Celem konkursu, który właśnie rusza jest wyłonienie nowego logo Portu Lotniczego we Wrocławiu, najtrafniej komunikującego jego zmodernizowany wizerunek. Ważne, aby projekt był unikatowy, prosty i uniwersalny, a przy tym czytelny dla odbiorców obcojęzycznych.

"Nasze nowe logo powinno być nowoczesne, niestandardowe i charakteryzować się najwyższą jakością wykonania - zupełnie nowy terminal" - mówi Monika Półtorzycka-Jon, manager ds. marketingu i PR w Porcie lotniczym Wrocław."Musi sygnalizować, jak ogromne zmiany zaszły wraz jego uruchomieniem. Pokazywać potencjał i możliwości, które stwarza dla Wrocławia i regionu" - dodaje.

Konkurs ma charakter otwarty. Adresowany jest do wszystkich, w szczególności do osób zawodowo lub amatorsko zajmujących się działalnością plastyczną ukierunkowaną na cele marketingowe. Zgłoszenia, przyjmowane są do 8 maja br. Oceną prac zajmie się powołana do tego celu komisja konkursowa, w skład której oprócz przedstawicieli portu wchodzą też eksperci od grafiki użytkowej. Patronat nad konkursem objęło Stowarzyszenie Design it Poland."Idealny logotyp powinien być nowoczesny, ale niepodatny na chwilowe mody i tendencje. Zwycięski projekt może i winien stać się godną wizytówką Wrocławia przez wiele lat: - mówi Dawid Szkiełka, wiceprezes Stowarzyszenia.

W równym stopniu oceniane będą funkcjonalność, walor artystyczny i łatwość identyfikacji logo z wrocławskim lotniskiem i nowym terminalem. Do 22 maja, na wstępnym etapie preselekcji, komisja wybierze najciekawsze projekty. Zdobywcę nagrody głównej poznamy w pierwszej połowie czerwca. Laureat otrzyma 7 tysięcy zł nagrody finansowej, a jego logo, będzie w sposób nieograniczony wykorzystywane na wszystkich materiałach promocyjnych wrocławskiego lotniska.

Więcej informacji, w tym regulamin konkursu i wytyczne do projektu znajdują się pod adresem: airport.wroclaw.pl




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
konkurs projekt logo Port Lotniczy Wrocław znak graficzny manager ds. marketingu Monika Półtorzycka-Jon Stowarzyszenie Design it Poland nagroda finansowa funkcjonalność walor artystyczny nagroda główna grafika użytkowa Dawid Szkiełka terminal pasażerski




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję