Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Najlepszy hotel sieci Marriott w Europie
Hotel Courtyard by Marriott zlokalizowany na Lotnisku Chopina w Warszawie jest najlepszym hotelem tej sieci w Europie. Taka ocenę wystawiają goście korzystający z jego usług.
Warszawski Coutyard by Marriott przewodzi w rankingu 45 wszystkich hoteli tej marki w Europie nieprzerwanie od lipca 2012. Ranking publikowany jest co miesiąc na podstawie wyników ankiet dobrowolnie wypełnianych przez gości hotelu.
- W ankiecie zawartych jest szereg szczegółowych pytań dotyczących opinii na temat każdego punktu i usługi hotelu, np. ocena czystości pokoju, obsługi w poszczególnych punktach gastronomicznych, wyposażenia pokoju, obsługi służby pięter, obsługi podczas zameldowania/wymeldowania itp. Każde pytanie jest oceniane przez gościa punktami. Te pojedyncze oceny dają finalną ocenę " overall satisfaction" - tłumaczy Lidia Dmowska, PR manager hotelu.
Courtyard by Marriott na Lotnisku Chopina zdobywa najwyższe oceny w kategorii ogólnej, ale klienci cenią go także za poziom obsługi w recepcji i udogodnienia dla podróżujących służbowo.
- Ten wspaniały wynik osiągnięty został ogromnym zaangażowaniem naszej kadry. Nasi pracownicy lubią swoją pracę i stale podnoszą kwalifikacje zawodowe. Goście to czują i doceniają - wyjaśnia Aneta Stępkowska, dyrektor hotelu.
Warszawski Courtyard by Marriott osiąga także doskonałe wyniki finansowe. W 2012 r. był najlepszy pod tym względem spośród wszystkich hoteli przylotniskowych w Warszawie.
W bieżącym roku hotel obchodzi 10-lecie swojego istnienia. Pierwszych gości przyjął w październiku 2003 r.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Ryanair rozszerza siatkę połączeń krajowych
United Airlines pozywa informatyka za opublikowanie taniego sposobu rezerwacji biletów
Co goście zostawiają w hotelach?
Lotnisko Chopina - gdzie polecimy?
A380: kolejne pęknięcia na skrzydłach
Nieudany fresk przyciąga turystów
Amerykańskie lotniska boją się eboli
Bezpieczny autobus okaże się sukcesem?
Co polscy policjanci robią na chorwackich plażach?
Rosjanie coraz chętniej odwiedzają Polskę
Zgubiony bagaż, opóźniony lub odwołany lot… Co robić? Dowiedz się 7 lipca
Norwegian: największy kontrakt w historii Europy
Katastrofa promu u wybrzeży Zanzibaru
Marketing internetowy w branży hotelarskiej
easyJet docenione przez smakoszy wina