TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Marketing internetowy w branży hotelarskiej

Okazuje się, że portale społecznościowe to nie tylko forma komunikacji pomiędzy znajomymi czy przyjaciółmi, ale także doskonałe narzędzie do pozyskania nowych klientów dla hotelarzy. Przekonywali o tym organizatorzy konferencji "Marketing internetowy w branży hotelarskiej", która odbyła się w Pensjonacie Karkonoski w Karpaczu 31 maja 2012 r.


Konferencja to pierwsze tego typu spotkanie w regionie dla hotelarzy, managerów i kadry zarządzającej obiektami hotelowymi. Jego organizatorem była firma NetFactory, zajmująca się m. in. doradztwem w zakresie wykorzystywania Internetu jako źródła pozyskiwania nowych klientów czy kreowaniem wizerunku firmy. - Hotelarz nie jest w stanie sam zapoznać się ze wszystkimi możliwościami, które niesie ze sobą Internet, dlatego zorganizowaliśmy tę konferencję, aby pomóc i w fachowy sposób pokazać, jak dostosować swoją ofertę do zmieniającej się technologii - mówi Michał Piaścik, właściciel firmy NetFactory.

Jak powinna wyglądać funkcjonalna i użyteczna strona internetowa obiektu hotelowego, marketing online w hotelarstwie oraz social media w branży hotelarskiej - w ramach tych trzech bloków tematycznych specjaliści z zakresu nowych technologii informatycznych przybliżyli uczestnikom konferencji wartość, jaką dla współczesnego hotelarza niesie ze sobą Internet. - Ze swoich własnych doświadczeń wiem, że tradycyjne formy dotarcia do klientów, np. w formie papierowej, nie są już takie skuteczne. Internet daje mnóstwo możliwości, trzeba tylko umieć je wykorzystać - mówi jedna z uczestniczek konferencji, Barbara Jaskólska, właścicielka Hotelu Artus w Karpaczu.

Uczestnicy spotkania dowiedzieli się jaką rolę w nowoczesnym marketingu branży hotelarskiej odgrywają popularne portale społecznościowe, jakie znaczenie ma możliwość panoramicznego, wirtualnego odwiedzenia obiektu czy jaką wartość - w porównaniu do tradycyjnych form - niesie ze sobą reklama w Internecie czy możliwość szybkiego kontaktu. - To ogromnie ważne, aby hotelarz - poprzez zamieszczane na swojej stronie internetowej formularze kontaktowe - szybko reagował na wiadomości od klientów. Bez tego nie mam mowy o sprawnej komunikacji - tłumaczy Marek Brodowski z firmy NetFactory.

Na koniec szkolenia każdy uczestnik otrzymał imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
marketing internetowy w branży hotelarskiej branża hotelarska hotelowa hotele portale społecznościowe hotelarzy managerów konferencja strona internetowa obiektu hotelowego hotelu online w hotelarstwie szkolenie NetFactory




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję