Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
Marketing internetowy w branży hotelarskiej
Okazuje się, że portale społecznościowe to nie tylko forma komunikacji pomiędzy znajomymi czy przyjaciółmi, ale także doskonałe narzędzie do pozyskania nowych klientów dla hotelarzy. Przekonywali o tym organizatorzy konferencji "Marketing internetowy w branży hotelarskiej", która odbyła się w Pensjonacie Karkonoski w Karpaczu 31 maja 2012 r.
Konferencja to pierwsze tego typu spotkanie w regionie dla hotelarzy, managerów i kadry zarządzającej obiektami hotelowymi. Jego organizatorem była firma NetFactory, zajmująca się m. in. doradztwem w zakresie wykorzystywania Internetu jako źródła pozyskiwania nowych klientów czy kreowaniem wizerunku firmy. - Hotelarz nie jest w stanie sam zapoznać się ze wszystkimi możliwościami, które niesie ze sobą Internet, dlatego zorganizowaliśmy tę konferencję, aby pomóc i w fachowy sposób pokazać, jak dostosować swoją ofertę do zmieniającej się technologii - mówi Michał Piaścik, właściciel firmy NetFactory.
Jak powinna wyglądać funkcjonalna i użyteczna strona internetowa obiektu hotelowego, marketing online w hotelarstwie oraz social media w branży hotelarskiej - w ramach tych trzech bloków tematycznych specjaliści z zakresu nowych technologii informatycznych przybliżyli uczestnikom konferencji wartość, jaką dla współczesnego hotelarza niesie ze sobą Internet. - Ze swoich własnych doświadczeń wiem, że tradycyjne formy dotarcia do klientów, np. w formie papierowej, nie są już takie skuteczne. Internet daje mnóstwo możliwości, trzeba tylko umieć je wykorzystać - mówi jedna z uczestniczek konferencji, Barbara Jaskólska, właścicielka Hotelu Artus w Karpaczu.
Uczestnicy spotkania dowiedzieli się jaką rolę w nowoczesnym marketingu branży hotelarskiej odgrywają popularne portale społecznościowe, jakie znaczenie ma możliwość panoramicznego, wirtualnego odwiedzenia obiektu czy jaką wartość - w porównaniu do tradycyjnych form - niesie ze sobą reklama w Internecie czy możliwość szybkiego kontaktu. - To ogromnie ważne, aby hotelarz - poprzez zamieszczane na swojej stronie internetowej formularze kontaktowe - szybko reagował na wiadomości od klientów. Bez tego nie mam mowy o sprawnej komunikacji - tłumaczy Marek Brodowski z firmy NetFactory.
Na koniec szkolenia każdy uczestnik otrzymał imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Nowi dostawcy w systemie Tripnet
Trade&Travel Company - Konsorcjum Polskich Biur Podróży z nową ofertą
Rainbow Tours podsumowuje przedsprzedaż zimy
Wrocławski hotel nominowany do European Hotel Design Awards
Okęcie ogłasza przetarg na operatora infrastruktury paliwowej
Orbis Transport sprzedał PKS-y
Mitsis Hotels Norida Family na Kosie
Co polscy policjanci robią na chorwackich plażach?
Kolejny Bobby Burger w Krakowie
Karkonoski Park Narodowy zamyka szlaki