Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Nowe technologie dla obiektów hotelowych
Firmy Hoist Technology i Locatel zawarły umowę na dostawę systemów do zarządzania hotelem. Szereg nowych rozwiązań ma zapewnić operatorom obiektów większą elastyczność, przy jednoczesnej minimalizacji kosztów operacyjnych. Wprowadzenie nowej usługi ma przełożyć się na poprawę rentowności hoteli. Klienci za to będą mogli korzystać z bezkonkurencyjnych usług.
Dzięki nowej umowie partnerskiej obiekty w całej Europie będą mogły korzystać z cyfrowej telewizji (IPTV), Wi-Fi, rozrywki i systemów informacyjnych firmy Locatel na ekranach. Równocześnie hotele będą miały dostęp do oferowanych przez Hoist Technology systemów rezerwacji i zarządzania HotSoft 8 oraz mobilnego systemu BackOffice Serviator.
Dzięki nowej ofercie hotelarze będą mieć do wyboru szerszą gamę rozwiązań systemowych. Hoist Technology i francuski Locatel, po połączeniu swoich sił obsługują dzisiaj około 600 tys. pokoi hotelowych z prognozowanych wzrostem 10 proc. rocznie.
− Poprzez połączenie i wykorzystanie naszego wieloletniego doświadczenia w branży usług hotelarskich, Front Office i Back Office, Hoist Technology oraz Locatel będą w stanie dostarczyć hotelom wszystkich niezbędnych narzędzi w odpowiedzi do zmieniających się wyzwań biznesowych - analizuje Pierre Lestage, prezes Locatel. − Zarówno prywatni operatorzy, jak i sieci hotelowe będą miały zagwarantowaną taką samą jakość usług i rozwiązań, lokalnie oraz transgranicznie. Przez wykorzystanie efektu synergii będziemy zatem w stanie zaoferować jeszcze lepsze produkty po bardziej konkurencyjnych cenach. Będziemy aktywni na większym rynku, a tym samym szybciej uchwycimy zmieniające się tendencje do dalszego rozwoju rentowności naszych klientów − mówi Malcolm Lindblom, prezes Hoist Group.
Podsumowując zarządzanie wszystkimi transakcjami wykonywanymi przez gości oraz rezerwacjami w czasie rzeczywistym usprawni komunikację wewnętrzną, zarządzanie zapasami i podział zadań w obiekcie.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Nowy samolot Boeinga święci triumfy
Rzym: mini przewodnik dla podróżujących na beatyfikację
Turyści cenią polskie usługi medyczne
Nowy serwis rezerwacji jachtów
Jak zaradzić skutkom syndromu nagłej zmiany czasowej?
Airbus przedstawia prognozę rynku lotniczego
Z Gdańska do Zakopanego w 3 godziny. To się nie uda!
Hotele Radisson Blu: trzy nowatorskie filary
Biura podróży w krzywym zwierciadle
Z którym przewoźnikiem najbezpieczniej?
Pracownicy lotniska okradli pasażerkę
Izba Turystyczna ostrzega przed Grouponem
Będzie zamieszanie na dworcach PKP?
Chętni do eurowolontariatu już są
Turystyka kołem zamachowym europejskiej gospodarki?
Gdańsk zawiesza działanie atrakcji turystycznej
Certyfikaty i nagrody - ukryta reklama, czy fakty?
Air Canada, United i Lufthansa na celowniku UE
Grecja - objazdówka - porady ....