TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Hotele Radisson Blu: trzy nowatorskie filary

Experience Meetings to nowy koncept łączący najlepsze doświadczenia marki Radisson Blu w branży spotkań. Opiera się na trzech nowatorskich filarach określanych jako BRAIN FOOD, BRAIN BOX, CONNECTIVITY. Nowy koncept spotkań jest dostępny w 255 hotelach Radisson Blu w 55 krajach na świecie, w tym w sześciu na terenie Polski - w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Szczecinie.


Radisson Blu, największa w Europie marka hoteli znana już z wysokiej klasy usług, uruchomiła właśnie swój nowatorski koncept Experience Meetings. Określana w ten sposób nowa formuła spotkań łączy najlepsze doświadczenia sieci w tej branży. Obejmuje całokształt działań od doboru sali konferencyjnej, poprzez zapewnienie odpowiedniego cateringu, po najwyższy standard obsługi i zgodność z koncepcją zrównoważonego rozwoju. Experience Meetings to najnowsza oferta dostępna w 255 hotelach marki Radisson Blu na świecie, w tym w sześciu hotelach w Polsce - w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Szczecinie. Obejmuje w sumie ponad 2200 sal konferencyjnych w 55 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

"Segment spotkań jest dla nas kluczowy. Nowy koncept Experience Meetings zapewnia naszym gościom spójny, wysoki standard oferowanych przez nasze hotele produktów i usług - od pierwszego aż do ostatniego etapu ich realizacji. Jednocześnie idea ta wspiera nasze ambitne działania nakierowane na generowanie przychodów" - mówi Olivier Jacquin, Senior Vice President Sales, Marketing and Distribution w Grupie Rezidor, która jest operatorem sieci Radisson Blu w regionie EMEA.

Nowa koncepcja "Experience Meetings" rozpoczyna się już na poziomie planowania i rezerwacji. Na tym etapie niezależnie od wielkości i lokalizacji spotkań marka Radisson Blu maksymalnie ułatwia swoim klientom wybór miejsca i sali. W tym celu wprowadza między innymi internetowy katalog powierzchni konferencyjnych dostępny w formie wyszukiwarki na stronie www.meetings.carlsonrezidor.com. Wkrótce także dostępne będą rozszerzone strony internetowe poszczególnych hoteli wraz z obrazowymi planami oferowanych sal konferencyjnych przygotowanymi w technologii 3D.

Trzy filary składające się na koncept Experience Meetings to:

BRAIN FOOD - czyli właściwy pokarm dla mózgu. To innowacyjne podejście opracowane przez wykwalifikowanych kucharzy i dietetyków. Odpowiednia żywność serwowana podczas spotkań zwiększa wydajność, zdolność koncentracji i szybkość myślenia, a także obniża poziom stresu. Słowem - stanowi o udanym przebiegu spotkań. Składają się na nią świeże, dobrze zbilansowane potrawy, przygotowane z dostępnych lokalnie produktów o niskiej zawartości tłuszczu i cukru. Podawane są między innymi doskonale przyrządzone ryby, pełnoziarniste pieczywo, świeże owoce i warzywa.

BRAIN BOX - czyli nieszablonowe myślenie. By uczestnicy spotkania w jak największym stopniu wykorzystywali swoją kreatywność, hotele Radisson Blu oferują im sale konferencyjne zaprojektowane pod kątem zwiększenia wydajności pracy i wyzwolenia kreatywności. Wystrój sali angażuje wszystkie zmysły. Obejmuje ściany, na których można pisać, stymulujące umysł kolory, meble i udogodnienia zapewniające warunki do twórczego myślenia.

CONNECTIVITY - czyli bezpłatna łączność. Obejmuje niezawodny i bezpłatny dostęp do szybkiego internetu dla wszystkich uczestników spotkań i gości hotelowych.

Uczestnicy spotkań organizowanych w hotelach Radisson Blu mogą w ich trakcie wziąć udział w działaniach z zakresu Odpowiedzialnego Biznesu - miedzy innymi poprzez ograniczenie użycia papieru. Organizatorzy po przeprowadzonym spotkaniu otrzymają dodatkowo informację na temat zużycia dwutlenku węgla podczas swojego wydarzenia.

Wszystkie te elementy uzupełniają filozofię działania hoteli Radisson Blu - "Yes I Can!", która obejmuje pozytywne i proaktywne podejście oraz gwarantuje 100%-ową gwarancję satysfakcji każdego gościa.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Radisson Blue hotel sieć hoteli Yes I Can Experience Meetings nowości nowy koncept nowe technologie marka spotkania biznesowe turystyka biznesowa EMEA segment spotkań Grupa Rezidor Olivier Jacquin konferencje innowacje trzy filary kwalifikacje nieszablonowe myślenie brain food brain box connectivity odpowiedzialny biznes filozofia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję