Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Dziecko VIP-em w hotelu
Ruszyła już piąta edycja konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie. Po raz kolejny hotele będą walczyły o certyfikaty oraz statuetki z logo HPR,
które stanowią ważną rekomendację dla rodzin z dziećmi, planujących wypoczynek w hotelach.
W ciągu zaledwie czterech tygodni zgłosiło się 15 obiektów, w tym m.in. hotel Lidia z Darłowa, Villa Hoff z Trzęsacza, Spa Bagiński & Chabinka z Międzyzdrojów, Marena Wellnes & Spa z Międzywodzia, Jelnia Struga Medical Spa z Kowar, Galaxy z Krakowa, Arka Medical z Kołobrzegu, czy hotel Senator z Dźwirzyna i wiele innych.
"Obserwując zmieniający się rynek ofert hotelowych dla rodzin z dziećmi jesteśmy dumni, że mamy duży udział w tych zmianach. Nasze audyty, przeprowadzane przez Kapitułę konkursu pozwalają docenić te obiekty, które mają zarówno specjalne wyposażenie dla dzieci, ale przede wszystkim rozumieją potrzeby małych gości i mają dla nich specjalny program pobytu." - powiedziała Violetta Hamerska, przewodnicząca Kapituły konkursu i pomysłodawczyni kampanii.
W piątej edycji nowo otwarte obiekty, które są przygotowane jako hotele rodzinne, będą oceniane w kategorii "Debiut 2013 - nowy obiekt przyjazny rodzinie".
"Kampania Hotel Przyjazny Rodzinie pozwala na obiektywną weryfikację obiektów, dzięki czemu managerowie wiedzą, co należałoby poprawić, i na co zwrócić uwagę, aby spełnić wymagania swoich najmłodszych gości VIP." - mówi Anna Piotrowska Kierownik ds. Marketingu i Sprzedaży Villa Hoff Wellness & Spa w Trzęsaczu i dodaje: "Hotel Przyjazny Rodzinie oznacza miejsce gdzie dzieci czują się swobodnie, gdzie dobrze się bawią, a ich rodzice lub opiekunowie mogą spokojnie odpoczywać. Rozmawiając z naszymi Gośćmi wiemy, że planując urlop rodzice często pytają dzieci o ich wybór miejsca na wypoczynek i jest to dla nas wielkie wyróżnienie, jak najmłodsi wskazują nasz hotel jako najlepszy do spędzenia wolnego czasu."
Cele kampanii
Celem kampanii jest promocja miejsc noclegowych w Polsce, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą się czuć komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Dotyczy to zarówno specjalnego wyposażenia dla dzieci w różnym wieku, ale także życzliwego podejścia do małych gości. Jednym z rezultatów kampanii jest stworzenie nowej kategorii hoteli w Polsce: HOTEL RODZINNY, rozumiany jako miejsce przyjazne i spełniające
określone standardy dla rodzin z dziećmi i kobiet w ciąży. Obiekty, które spełniają kryteria danej edycji otrzymują specjalne certyfikaty, które są ważne przez rok. Hasło kampanii: DZIECKO VIPEM W HOTELU zwraca uwagę na potrzeby dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem.
Zasady konkursu
Każdy obiekt, zgłaszający się do konkursu, zostaje zweryfikowany przez Kapitułę i ubiega się o certyfikat "HOTEL PRZYJAZNY RODZINIE" danej edycji. Certyfikat jest ważny przez rok. Relacje z wizyt członka Kapituły są publikowane na stronach www.dzieckowhotelu.pl oraz www.rodzinawhotelu.pl. Członek Kapituły, weryfikując hotel, przyznaje punkty zgodnie z kwestionariuszem, sprawdzając, czy dany obiekt spełnia kryteria edycji. Obiekt, który otrzyma najwięcej punktów w danej kategorii zostaje laureatem tej kategorii. Obiekty, przystępując do
konkursu, decydują w jakiej kategorii konkurują.
Kategorie edycji 2012/2013
- najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny
- najlepszy hotel miejski dla rodziny
- najlepszy pensjonat dla rodziny
- najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny
Dodatkowo w trakcie trwania konkursu odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych, którzy przyznają statuetkę ulubionemu hotelowi.
Etapy V edycji kampanii i konkursu 2012/2013
30.06.2013 r. - zamknięcie listy zgłoszeń hoteli do konkursu
18.08.2013 r. - zakończenie weryfikacji obiektów przez Kapitułę
Wrzesień2013 r. - uroczysta Gala, podsumowanie kampanii i konkursu. Ogłoszenie listy laureatów w poszczególnych kategoriach. Wręczenie statuetek i certyfikatów dla hoteli, które brały udział w V edycji.
Kapituła
Kapitułę tworzą osoby z różnych środowisk, specjaliści z różnych dziedzin, osoby znane i lubiane, zainteresowane udziałem w ogólnopolskiej kampanii, której celem jest edukacja i promocja miejsc wypoczynkowych przyjaznych rodzinom z dziećmi. Członkowie Kapituły są
również jurorami w prestiżowym konkursie na najlepszy obiekt w poszczególnych kategoriach. Członkowie Kapituły wraz ze swoimi rodzinami biorą udział w wizytach oceniających (audytach), sprawdzając, czy dany obiekt spełnia kryteria danej edycji. Kryteria są opisane w specjalnym kwestionariuszu dla członka Kapituły wraz z odpowiednią punktacją. Relacje z wizyt członków, wraz ze zdjęciami, są umieszczane są na portalach www.dzieckowhotelu.pl i www.rodzinawhotelu.pl oraz innych materiałach informacyjnych. Członkami Kapituły są m.in. Dorota Zawadzka, Renata Dancewicz, Beata Tadla, Marta Kuligowska, Monika Mrozowska, Justyna Steczkowska, Ewa Gawryluk, Waldemar Błaszczyk,
Marcin Perchuć i wielu innych znanych rodziców.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Dział nagrody i wyróżnienia:
Można składać oferty w Programie wsparcia
Kto dołączył do Polskich Marek
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Nowy serwis dla łowców okazji turystycznych
Strajk generalny w Portugalii. Wszystkie loty wstrzymane do piątku.
Co proponuje Radisson Blu Kraków?
PIT: Projekt MF grozi upadkiem wielu biur podróży
Mobilni Informatorzy Turystyczni - początek nowego sezonu
Największe lotnicze targi w Berlinie
Jak przyciągnąć hotelowych gości w martwym sezonie?
Uwaga na wyłączenia przy ubezpieczeniach turystycznych
Travelport podpisuje umowę z grupą LATAM