Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Exim Tours nie boi się
Exim Tours nie obawia się ostatnich zawirowań w branży turystycznej. Partnerstwo REWE Touristik z Holdingiem Exim, liderem na rynkach Europy Centralnej, stwarza nowe możliwości rozwoju i poszerzania rynków zbytu dla touroperatora.
Z dniem 31 maja REWE Touristik przejęło 51% udziałów Holdingu Exim z siedzibą w Pradze z mocą wsteczną od 1 stycznia 2012. Dzięki temu partnerstwu REWE Touristik zapewniło sobie wiodącą pozycję na rynku w Czechach, a także jedną z najlepszych w Polsce, Słowacji i na Węgrzech. Exim jest liderem w branży turystycznej w Czechach, numerem dwa na Słowacji, a także jednym z największych touroperatorów w Polsce i na Węgrzech. Dzięki fuzji marek Exim Tours i Kartago Tours, Grupa Exim jest podmiotem międzynarodowym, który w 2011 roku osiągnął obroty w wysokości 225 mln EURO.
"To ważny krok w naszej strategii rozwoju. Partnerstwo z Exim Tours otwiera interesujące perspektywy rozwoju na rynkach Europy Centralnej oraz Wschodniej ", mówi Norbert Fiebig, prezes Touristik z REWE Group. "Dzięki swoim markom BILLA i Penny, Grupa REWE jest już liderem rynku w segmencie supermarketów w Republice Czeskiej. Łączymy tę siłę sprzedaży i doświadczenie w handlu z turystyczną potęgą Exim. Otwiera to nowe możliwości zarówno dla partnerów hotelowych, jak i konsumentów".
Sören Hartmann, rzecznik REWE Touristik powiedział: "Exim jest doskonałym wyborem dla nas we wzmacnianiu naszej obecności na rynku. Mając już silnie ugruntowaną pozycję w Tunezji, Egipcie i Turcji, razem z Holdingiem Exim stajemy się bardzo mocnym graczem w regionie. Wspólnie możemy osiągnąć jeszcze więcej na każdej płaszczyźnie naszej współpracy".
REWE Touristik dostrzega ogromny potencjał wzrostu na wschodnioeuropejskich rynkach, szczególnie dla ofert obejmujących zachodnią część Morza Śródziemnego oraz dalekie kierunki egzotyczne. Sören Hartmann podkreślił: "nasza siła sprzedaży opiera się na handlu, biurach podróży oraz Internecie, dzięki temu dotrzemy do odbiorców w Europie Wschodniej w najlepszy możliwy sposób. Jako jedna z najsilniejszych grup turystycznych możemy razem osiągnąć znacznie większe korzyści dotyczące realizacji zamówień. Naszym wspólnym celem jest oferowanie naszym gościom najlepszych produktów zarówno pod względem jakości jak i ceny".
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
We Wrocławiu otwarto baśniowy hotel
Strajk we Frankfurcie wznowiony
Klienci Triady i Sky Clubu wybierają najlepsze
LOT rozwija współpracę z biurami podróży
Hotel Bryza wprowadza nowości do oferty
Nowy serwis dla łowców okazji turystycznych
Strajk generalny w Portugalii. Wszystkie loty wstrzymane do piątku.
Co proponuje Radisson Blu Kraków?
PIT: Projekt MF grozi upadkiem wielu biur podróży
Hotelarze mówią nie serwisom zakupów grupowych