Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Nowy hotel, nowa promocja
Accor ogłosił otwarcie nowego obiektu - Amarterra Villas Bali Nusa Dua. Hotel dołączył do sieci MGallery i jest zlokalizowany na południowym wybrzeżu wyspy Bali w Indonezji.
To nowo wybudowany ośrodek w samym sercu Nusa Dua. Ekskluzywny kompleks willi usytuowany jest wśród bujnych ogrodów krajobrazowych. Kompleks składa się zaledwie z 39 domów. W każdym z nich znajduje się jedna, dwie lub trzy sypialnie. Wille charakteryzują otwarte salony, jadalnia oraz prywatny basen i altana oraz luksusowa łazienka.
Hotele ibis z nietypowym viralem
"Króliki ibis przytulają" taki tytuł ma nowa kampania viralowa największej w Europie sieci hotelowej. Ma ona na celu podkreślenie komfortu oferowanego przez markę ibis w ramach kampanii "Sweet Bed™ by ibis". Film został nakręcony w hotelu ibis London Blackfriars. Viral ma przypominać i podkreślać Internautom, że marka ibis umieszcza szczęśliwy sen w centrum swojej oferty. Komfort, nowoczesność i prostota, to trzy podstawowe wartości charakterystyczne dla marki ibis w ogłoszonej pod koniec 2010 nowej strategii działania. Link: facebook.com lub www.youtube.com
Accorhotels.com wprowadza letnią promocję
W ramach nowej kampanii "Super Sales", Accor oferuje gościom promocje sięgające 40% w ponad 2000 hotelach na całym świecie. Promocja obejmuje okres: 6 lipca - 1 września 2013. Specjalne oferty dostępne są na 31 cyfrowych platformach sprzedaży, jak również w 15 językach na stronie internetowej Accorhotels.com. Wszyscy chętni mogą z niej skorzystać także za pośrednictwem Accorhotels.mobi, Androida i aplikacji na iPhone. Rezerwacji należy dokonywać w dniach 17 - 21 czerwca 2013r. Akcja promocyjna "Super Sales" jest wspierana przez światową kampanię reklamową. W tym roku motywem przewodnim projektu są kolorowe neony.
Holiday Check rekomenduje kolejny obiekt Grupy Hotelowej Orbis
Mercure Toruń Centrum znalazły się w gronie obiektów rekomendowanych przez firmę Holiday Check. Wyróżnieniem tym są nagradzane wyłącznie hotele, którym użytkownicy portalu przyznali co najmniej 5 punktów w 6. stopniowej skali. Mercure Toruń Centrum zdobył 5,6 punktów.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Turcja chwali się wynikami za 2023
Maroko promuje swoją kulturę w
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Dział nagrody i wyróżnienia:
Można składać oferty w Programie wsparcia
Kto dołączył do Polskich Marek
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Dział hotele, pensjonaty:
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Nowy serwis dla łowców okazji turystycznych
Strajk generalny w Portugalii. Wszystkie loty wstrzymane do piątku.
Co proponuje Radisson Blu Kraków?
PIT: Projekt MF grozi upadkiem wielu biur podróży
Hotelarze mówią nie serwisom zakupów grupowych
Największe lotnicze targi w Berlinie
Jak przyciągnąć hotelowych gości w martwym sezonie?
Uwaga na wyłączenia przy ubezpieczeniach turystycznych
Travelport podpisuje umowę z grupą LATAM
Touroperator krytykuje projekt Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego
Chiny mocno inwestują w turystykę