Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Nowy serwis dla łowców okazji turystycznych
Serwis internetowy Travelmonkey.pl zainaugurował działalność. Travelmonkey informuje użytkowników o wybranych przez ekspertów najlepszych okazjach turystycznych. Oferty podzielone są na 4 kategorie: wakacje, bilety lotnicze, hotele i SPA.
Na stronie znajdziemy TOP 10 najlepszych ofert turystycznych. Lista TOP 10 przesyłana jest również do zarejestrowanych użytkowników w postaci bezpłatnego newslettera. Serwis ma na celu ułatwienie poszukiwania ofert turystycznych i prezentację najlepszych okazji. Travelmonkey w fachowy sposób rekomenduje oferty osobom, które nie mają czasu odwiedzanie wielu stron w poszukiwaniu najlepszej okazji. Ciekawą funkcją serwisu jest oferta tygodnia - hity turystyczne podlegają ocenie zarejestrowanych użytkowników. "To doskonały miernik jakości oferty, która jest oceniana bezpośrednio przez użytkowników." - Powiedział Łukasz Bederski pomysłodawca i współwłaściciel serwisu.
Po kliknięciu w konkretną ofertę użytkownik jest przekierowany na stronę firmy turystycznej i tam dokonuje rezerwacji. Twórcy serwisu: Łukasz Bederski i Piotr Łopucki podkreślają, że: "celem Travelmonkey jest informowanie użytkowników o najlepszych okazjach, a nie sprzedaż ofert. Touroperator, Hotel, czy linia lotnicza posiadają własne systemy rezerwacyjne lub wykwalifikowany personel, a my nie chcemy ich wyręczać". - podkreślają twórcy serwisu. Dlatego Travelmonkey nie sprzedaje ofert jedynie prezentuje informacje o najlepszych okazjach.
Travelmonkey.pl umożliwia firmom turystycznym szybką i bezpośrednią informację o najlepszych okazjach. Jak powiedział Piotr Łopucki - "nastawiamy się na współpracę z firmami turystycznymi, które poszukują sposobów szybkiego i bezpośredniego dotarcia do nowych potencjalnych klientów, z drugiej strony chcemy zapewnić użytkownikom wyłącznie najlepsze i sprawdzone oferty".
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Turcja chwali się wynikami za 2023
Największe lotnicze targi w Berlinie
Jak przyciągnąć hotelowych gości w martwym sezonie?
Uwaga na wyłączenia przy ubezpieczeniach turystycznych
Travelport podpisuje umowę z grupą LATAM
Touroperator krytykuje projekt Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego
Chiny mocno inwestują w turystykę
Strajk we Frankfurcie wznowiony
Klienci Triady i Sky Clubu wybierają najlepsze
LOT rozwija współpracę z biurami podróży
Hotel Bryza wprowadza nowości do oferty
Ile kosztują noclegi w europejskich hotelach?
Katastrofa samolotu pasażerskiego