Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Serwisy społecznościowe inspirują klientów biur podróży
Internet powoli staje się jednym z ważniejszych źródeł weryfikacji informacji także o biurach podróży. Turyści coraz częściej przed zakupem wycieczki sprawdzają w serwisach turystycznych opinie nie tylko na temat organizatorów ale również hoteli i miejsc, do których się udają. Jednym słowem rola mediów społecznościowych wzrasta - bez względu na to, czy nam się to podoba czy też nie.
Wskazaną tendencję potwierdzają najświeższe badania. Aż 41% użytkowników Internetu w Polsce deklaruje, że informacje znalezione w serwisach społecznościowych bywają dla nich inspiracją przy wyborze oferty turystycznej - wynika z badania agencji social mediowej Think Kong zrealizowanego przez SW Research w marcu b.r.
Media społecznościowe, np. Facebook czy NK to dla branży turystycznej ważne miejsca komunikacji swoich ofert. Użytkownicy serwisów śledzący profile takich firm oczekują właśnie prezentacji ciekawych miejsc, inspiracji. Warto to wykorzystać. - komentuje Norbert Kilen, strategy director agencji social media Think Kong.
Sondaż, który jest częścią większego projektu badawczego agencji Think Kong wskazał też, że prawie 76% internautów w Polsce deklaruje, że przy wyborze konkretnego touroperatora liczy się dla nich przede wszystkim zaufanie oraz marka firmy.
Działania promocyjne w serwisach społecznościowych i blogosferze są bardzo efektywne kosztowo i mogą łatwo wzmocnić rozpoznawalność marki. Co więcej, np. informacje na blogach są bardzo wiarygodnym źródłem informacji, dużo bardziej wpływowym niż np. reklamy w tradycyjnych mediach - dodaje Norbert Kilen.
Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI w marcu 2013 r. na reprezentatywnej, losowo dobranej próbie 603 użytkowników Internetu. Za realizację odpowiadała firma SW Research.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Neckermann: oferta dla klientów Sky Clubu
Przychód z turystyki wyniesie 1 mld?
Air France i airberlin połączy bliższa współpraca?
Kraków: na miejscu kamienicy i przedszkola stanie hotel w widokiem na Wawel?
Ryanair rozszerza ofertę. Pogrzebie Alitalię?
Przewoźnicy otwierają nowe połączenia z Polski
Hotele wprowadzają innowacyjne rozwiązania
Nietrzeźwy kierowca autokaru wiózł 40 osób
Tajny schron nową atrakcją Pragi
Modlin akceptuje harmonogram napraw
Wolontariat w Indiach i w AFryce