Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuje przewodnika Gdańsk 27 maja
- Kierownik kolonii
- pilot Trójmiasto 31.05-1.06
- Manager Regionalny Wakacje.pl S.A.
- Specjalista ds turystyki Kielce
- Pilot wycieczki do Warszawy, termin...
- Turcja przewodnik- pilot wycieczek !
- Specjalista ds. Turystyki Janki Coral Travel...
- Wynajem autokaru na wycieczkę szkolną
- WYCHOWAWCA KOLONIJNY


Zobacz także
Branża turystyczna zaniepokojona zróżnicowaniem przepisów covidowych
Krakowska branża turystyczna zastanowi się jak jest przygotowana do nowego otwarcia
Sopocka Organizacja Turystyczna z nowym prezesem
Wakacje.pl: Polacy ruszyli do biur podróży
Strona Itaki najpopularniejsza wśród polskich biur podróży
Ponad połowa klientów Travelplanet.pl jedzie na narty do Włoch
Serwisy społecznościowe inspirują klientów biur podróży
Internet powoli staje się jednym z ważniejszych źródeł weryfikacji informacji także o biurach podróży. Turyści coraz częściej przed zakupem wycieczki sprawdzają w serwisach turystycznych opinie nie tylko na temat organizatorów ale również hoteli i miejsc, do których się udają. Jednym słowem rola mediów społecznościowych wzrasta - bez względu na to, czy nam się to podoba czy też nie.
Wskazaną tendencję potwierdzają najświeższe badania. Aż 41% użytkowników Internetu w Polsce deklaruje, że informacje znalezione w serwisach społecznościowych bywają dla nich inspiracją przy wyborze oferty turystycznej - wynika z badania agencji social mediowej Think Kong zrealizowanego przez SW Research w marcu b.r.
Media społecznościowe, np. Facebook czy NK to dla branży turystycznej ważne miejsca komunikacji swoich ofert. Użytkownicy serwisów śledzący profile takich firm oczekują właśnie prezentacji ciekawych miejsc, inspiracji. Warto to wykorzystać. - komentuje Norbert Kilen, strategy director agencji social media Think Kong.
Sondaż, który jest częścią większego projektu badawczego agencji Think Kong wskazał też, że prawie 76% internautów w Polsce deklaruje, że przy wyborze konkretnego touroperatora liczy się dla nich przede wszystkim zaufanie oraz marka firmy.
Działania promocyjne w serwisach społecznościowych i blogosferze są bardzo efektywne kosztowo i mogą łatwo wzmocnić rozpoznawalność marki. Co więcej, np. informacje na blogach są bardzo wiarygodnym źródłem informacji, dużo bardziej wpływowym niż np. reklamy w tradycyjnych mediach - dodaje Norbert Kilen.
Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI w marcu 2013 r. na reprezentatywnej, losowo dobranej próbie 603 użytkowników Internetu. Za realizację odpowiadała firma SW Research.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Budowa Wielkiego Muzeum Egipskiego na
Branża turystyczna chce zmiany przepisów dot. certyfikatów
Maroko złagodziło zasady
Europarlament chce przyspieszenia negocjacji akcesyjnych z dwoma popularnymi turystycznie
Dział badania rynku i analizy:
Sun&Snow: Turyści wracają do
Większy ruch na greckich
Polacy rezerwują później, ale chcą jechać na
Ceny wyjazdów ciągle idą w
Majówka i Wielkanoc w hotelach słabsze niż w poprzednich
Starsze aktualności:
Hotelarstwo czeka na pracowników. Konieczne zmiany w sposobie
Brak rąk do pracy daje się we
Sieć a&o testuje elektroniczne bilety na
Nowy dyrektor Nobu Hotel
Czego może się spodziewać krakowska
Wakacje.pl: Ile będą kosztować przyszłoroczne
Na Śląsku powstała nowa Lokalna Organizacja
Rusza konkurs Teraz Polska
Orient Express powróci na
Słowacja złagodziła restrykcje dla
Zbigniew Gryglas w zarządzie Polskiego Holdingu
Nadpłaty na TFP będzie można zaliczyć na poczet kolejnych zobowiązań z tego
Ilu turystów odwiedzi Kraków w tym
Będą podwyżki opłat lotniskowych - Komisja Finansów odrzuciła
Neckermann: oferta dla klientów Sky Clubu
Przychód z turystyki wyniesie 1 mld?
Air France i airberlin połączy bliższa współpraca?
Kraków: na miejscu kamienicy i przedszkola stanie hotel w widokiem na Wawel?
Ryanair rozszerza ofertę. Pogrzebie Alitalię?
Przewoźnicy otwierają nowe połączenia z Polski
Hotele wprowadzają innowacyjne rozwiązania
Nietrzeźwy kierowca autokaru wiózł 40 osób
Tajny schron nową atrakcją Pragi
Modlin akceptuje harmonogram napraw
Wolontariat w Indiach i w AFryce
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
