Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Neckermann: oferta dla klientów Sky Clubu
Neckermann zaprasza wszystkich poszkodowanych klientów Sky Club Sp. z o.o., którzy kupili wakacje, a nie mogą z nich skorzystać z powodu upadłości biura. Nie muszą rezygnować z wyjazdu czy uruchamiać dodatkowej gotówki na zakup wczasów w innym biurze - informuje touroperator. W miarę dostępności miejsc,Neckermann gwarantuje wyjazd w wybranym terminie, w hotelach o podobnym standardzie.
Warunkiem uzyskania oferty jest przesłanie na adres: wakacje@neckermann.pl scanu podpisanej umowy jaka została zawarta ze Sky Club Sp. z o.o. oraz podanie telefonu zwrotnego. W ciągu 24 godzin pracownik biura podróży Neckermann skontaktuje się z klientem przedstawiając najlepszą alternatywną ofertę.
Neckermann oferuje klientom Sky Club możliwość skorzystania z "szybkiej ścieżki" kredytu Alior Sync na wyjazdy wakacyjne.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Neckermann uruchamia program pomocy
[2012-07-05 12:20 77.89.77.*]
Zastanówcie się nad tym rozwiązaniem problemu gwarancji i zabezpieczenia turystów udających się na wakacje
1. Zlikwidować konieczność wszelkich gwarancji w aktualnej postaci, które tak karzą dobrych touroperatorów, im większy obrót = tym wieksza gwarancja i jej koszt. W efekcie końcowym i tak płaci za to Klient!
2. Zlikwidować w Urzędach Marszałkowskich departament turystyki, archiwum kolekcjonujace gwarancje, informacje o touroperatorach, kontrolerów, itp. Niech Ci ludzie zajmą się bardziej stosowną pracą.
3. W ramach wolności gospodarczej i wolności osobistej, każdy podmiot,który ma na to ochotę, wiedzę i umiejętności sprzedaje i organizuje wyjazd, imprezę turystyczną cokolwiek. Kto chce kupuje lub nie.
4. JEDEN TYLKO WARUNEK! WYKUPUJAC WYJAZD, IMPREZE, ITP KLIENT ZAWIERA I WYKUPUJE UBEZPIECZENIE OD KOSZTOW REZYGNACJI, NIEWYPLACALNOSCI, ITP, PODOBNA DO POLISY UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO!
5. KONCZY SIE W TEN SPOSÓB Z PROBLEMEM GWARANCJI, JEJ KOSZTOW (pieniądze na gwarancję muszą zostać zrekompensowane kosztem imprezy, która płaci Klient, a w koncu i tak trafiają do firm Ubezpieczeniowych) !!!!!
PRZEMYŚLCIE TO !!!! odpowiedz »Neckermann uruchamia program pomocy
[2012-07-05 12:22 83.27.147.*]
hahaha to chyba oferta zeby wkurzyc klienta, ze sie wyraze delikatnie, no i "szybka sciezka" jest dostepna .... piekne jaja sobie robia wszyscy ze zwyklego czlowieka .. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Ryanair rozszerza ofertę. Pogrzebie Alitalię?
Przewoźnicy otwierają nowe połączenia z Polski
Hotele wprowadzają innowacyjne rozwiązania
Nietrzeźwy kierowca autokaru wiózł 40 osób
Tajny schron nową atrakcją Pragi
Modlin akceptuje harmonogram napraw
Starbucks i nowe kawowe przysmaki
Bydgoszcz: letnia siatka połączeń gotowa
O turystyce w czasie polskiej prezydencji
Coraz więcej podróżnych na lotniskach
PKP Intercity ogłasza przetarg
Wzrasta popularność regionalnych lotnisk
Wolontariat w Indiach i w AFryce