Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Który to już lokal Starbucks?
Starbucks otworzył swoją czternastą kawiarnię w Warszawie, w Galerii Mokotów. Otwarcia dokonała firma AmRest Coffee Sp. z o.o., joint venture utworzone przez Starbucks Coffee International, Inc. oraz AmRest Sp. z o.o.1. To już 32. lokal firmy w Polsce.
Kawiarnia Starbucks w Galerii Mokotów znajduje się na drugim piętrze, obok kina Cinema City. Lokal o łącznej powierzchni 145 m2 ma postać kiosku, który zapewnia dobrą widoczność oraz łatwy dostęp zwłaszcza dla osób niepełnosprawnych. Kawiarnia oferuje 76 miejsc siedzących, a także bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu (Wi-Fi). Klienci centrum handlowego mogą odwiedzać ją codziennie: od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 22:00, i w niedziele od 10:00 do 21:00. Przewaga elementów drewnianych i ciepłych barw sprzyja relaksowi przy kubku aromatycznej kawy.
Nowa kawiarnia Starbucks w Galerii Mokotów to czternasty lokal firmy w Warszawie i zarazem 32. w Polsce. Firma zarządza ponadto pięcioma kawiarniami we Wrocławiu (w tym jedną w Bielanach Wrocławskich), czterema w Poznaniu, trzema w Gdańsku, dwiema w Szczecinie i Katowicach oraz po jednej w Krakowie i Gdyni. Pierwsza lokalizacja przy ul. Nowy Świat w Warszawie została otwarta 8 kwietnia 2009 roku. Do końca 2012 roku w Polsce funkcjonowało 31 kawiarni Starbucks.
Kawiarnie Starbucks oferują szeroki wybór popularnych napojów kawowych na bazie espresso, takich jak Caffè Latte, Caffè Mocha czy Cappuccino. Dostępne są także napoje miksowane z lodem Frappuccino® w rozmiarach tall, grande oraz venti. Oprócz świeżo parzonej kawy, klienci Starbucks mogą wybierać spośród kilkunastu rodzajów najwyższej jakości kaw ziarnistych 100% arabica o różnym profilu palenia (kawy lekko, średnio i mocno palone), pochodzących z Ameryki Łacińskiej, Afryki oraz regionu Azji i Pacyfiku. W europejskich kawiarniach Starbucks wszystkie napoje na bazie espresso przygotowywane są z ziaren z certyfikatem Fairtrade.
Menu Starbucks obejmuje również napoje nie zawierające kawy, szereg wypieków i ciastek, a także przekąsek przygotowanych specjalnie na śniadanie, lunch czy deser. Są wśród nich kanapki, wrapy, quiche, sałatki, bajgle, ciasta, muffiny oraz inne smakołyki. Dzięki tak bogatej i różnorodnej ofercie każdy znajdzie tu coś dla siebie. Wszystkie potrawy doskonale smakują w połączeniu z każdą z oferowanych przez Starbucks kaw.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Tajlandia Expo 2011: Biznes i inwestycja z Tajlandią
Hotele EFH zainteresowały szejków?
Szybciej do Słonecznego Brzegu
Coraz więcej restauracji liczy kalorie
Prima Holiday zaprasza agentów do współpracy
Właściciel OLT Express chciał upadku?
Chiny: kamieniołom przerobią na luksusowy hotel
GUS: coraz więcej Polaków emigruje za granicę