Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Konkurs na Gdański Produkt Turystyczny
Tylko do 20 stycznia 2012 Gdańska Organizacja Turystyczna przyjmuje zgłoszenia do IV edycji konkursu na Gdański Produkt Turystyczny.
Konkurs na Gdański Produkt Turystyczny ma na celu wyłonienie innowacyjnych, wielosezonowych, atrakcyjnych produktów turystycznych dotyczących turystyki przyjazdowej i ich promocja. W tym roku do konkursu zapraszamy Organizatorów Turystyki z całej Polski (biura podróży, tour operatorzy itp.), instytucję miejskie i pozarządowe, przedsiębiorców, a także stowarzyszenia, którzy mogą zgłaszać zarówno gotowe do wdrożenia jak i wdrożone już do sprzedaży oferty turystyczne w wybranej kategorii:
I. Gdańsk - dotknij wolności
II. Gdańsk&love
III. Bursztynowy Gdańsk
IV. Sobieszewska Wyspa Skarbów
V. Coolturalnie w Gdańsku
IV edycja konkursu składa się z dwóch części - Nagrody Kapituły Konkursu oraz plebiscytu - Nagrody Internautów. Pierwszą z nagród ma szansę uzyskać jeden z produktów turystycznych, który nie tylko uzyska szerokie poparcie w plebiscycie ale i uznanie kapituły, złożonej z ekspertów z branży turystycznej. Natomiast nagroda internautów dla produktu turystycznego zostanie wyłoniona przez plebiscyt internetowy na stronie www.gdansk4u.pl
W zeszłym roku nagrodę otrzymała Agencja Podróży i Turystyki "Holidays" za produkt "Latarnia Morska - Twierdza Wisłoujście - Westerplatte".
Zwycięskim produktom zostaną nadane tytuły - "Gdański Produkt Turystyczny 2012" i "Gdański Produkt Turystyczny 2012" - nagroda internautów na okres roku. Dodatkowo w ramach nagrody zostanie zrealizowana kampania promująca produkt.
Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się na stronie Gdańskiej Organizacji Turystycznej oraz Urzędu Miasta Gdańska
Honorowy patronat nad Konkursem objął Prezydent Gdańska, Pan Paweł Adamowicz.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
NIK zbada koncesję dla OLT Express
Ukraina: prezydent z apelem do hotelarzy
PolskiBus rozjedzie konkurencję?
PKP Intercity likwiduje połączenia
Promocja na koniec świata - 69
Widać zmiany w preferencjach klientów biur podróży
Kto ubezpiecza największych touroperatorów?
Majówka w miejskim stylu z eSKY.pl
Gastronomia za droga dla Polaków?
Promocja zrównoważonego rozwoju turystki
Imprezy integracyjne dla firm w Kazimierzu Dolnym