Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Sektor HoReCa kształtuje gusta klientów?
Badania przeprowadzone przez firmę Staropolanka wskazują, że klienci ufają tym markom, które znają z sektora HoReCa. Goście budują bowiem w ten sposób świadomość marki i chętniej sięgają po produkty z którymi zetknęli się na przykład w hotelu.
Okazuje się, że klienci bacznie obserwują, jakiego rodzaju produkty są wykorzystywane przez sektor HoReCa. "Sektor HoReCa jest bardzo ważnym kanałem sprzedaży w kontekście zarówno biznesowym, jak również marketingowym. Obecność produktów w tym sektorze pozwala na budowanie świadomości marki oraz wiarygodności spółki, co w sytuacji deprecjonowania cen detalicznych oraz rozwoju marek własnych ma ogromne znaczenie" - zaznacza Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu, Uzdrowiska Kłodzkie - Grupa PGU.
Stykając się z pewnymi produktami w hotelach bądź restauracjach, klienci wyrabiają sobie opinie na ich temat. Najczęściej marki wykorzystywane przez sektor HoReCa kojarzone są wysoką jakością, a goście obdarzają je zaufaniem. W życiu codziennym klienci również chętniej wybierają tego rodzaju towary.
Osiągniecie zamierzonych celów nie jest jednak proste. "Niestety, nie istnieje jedyna słuszna i sprawdzona metoda zaistnienia w sektorze HoReCa. Bo gdyby tak było, mielibyśmy dwie, maksymalnie trzy marki wody w tym kanale. A tymczasem rynek HoReCa jest dzisiaj bardzo rozdrobniony i przepełniony wieloma mniej lub bardziej znanymi brandami, co wynika również z faktu, że klienci poszukują rozwiązania, które pozwoliłoby im wyróżnić się na tle konkurencji" - komentuje wiceprezes zarządu.
Nie dziwi zatem, że wielu przedsiębiorców zabiega o to, aby ich produkty trafiały do restauracji bądź hoteli. Liczą bowiem, że taka droga dystrybucji będzie dla nich dodatkową formą promocji .
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Ukraina: prezydent z apelem do hotelarzy
PolskiBus rozjedzie konkurencję?
PKP Intercity likwiduje połączenia
Poznań: nowy terminal ruszy w maju
Kenia safari - Sigma Travel lub LEMITOURS ?
Widać zmiany w preferencjach klientów biur podróży
Kto ubezpiecza największych touroperatorów?
Majówka w miejskim stylu z eSKY.pl
Gastronomia za droga dla Polaków?
Promocja zrównoważonego rozwoju turystki
Coffeeway świętuje pierwsze urodziny
Ławica: Ryanair tnie siatkę połączeń
Awaria za awarią - ciężki dzień na kolei
Kolejna destynacja korzysta na konflikcie w Egipcie
Accor planuje rebranding sieci hoteli
UNWTO i Chorwacja wspólnie w walce o turystów
Kenia - Sigma Travel lub LEMITOURS
PILOT na PARYŻ + ZAMKI (15.08. - 22.08.) wyjazd ze Szczecina