Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
W Lufthansie warto zjeść
Lufthansa udoskonala serwis pokładowy. Nowe, kreatywne pozycje menu zostały zaprezentowane pasażerom podróżującym w Klasie Pierwszej oraz Biznes.
Zaledwie kilka miesięcy temu, luksusowa Klasa Pierwsza uzyskała najwyższe oceny w rankingu Skytrax. Teraz jej pasażerowie mogą delektować się na pokładzie nowymi kulinarnymi specjałami. Na rejsach z Niemiec, Lufthansa - w ramach innowacyjnego programu rozszerzającego koncepcję Star Chefs - oferuje teraz "Culinary Delights", oparte na propozycjach kulinarnych szefów kuchni, wyróżnionych co najmniej dwiema gwiazdkami Michelin lub innymi, porównywalnymi nagrodami. Doskonałe dania z kawiorem oraz różnorodne kanapki zastąpiły dotychczas serwowane przekąski. Dodatkowo, dania są podawane na nowej, eleganckiej zastawie, w której skład wchodzą między innymi naczynia na oliwę, karafki na wodę i zestawy do przypraw.
Menu w Klasie Biznes wzbogacono o świeże i urozmaicone potrawy, ciasta i napoje. Oferta napojów zadowoli każdego pasażera, który ma teraz do dyspozycji nowe odmiany herbat, świeże mleko, jeszcze większy wybór soków, jak również "Weißbier" (piwo pszeniczne) i "Altbier" (piwo ciemne). Nowymi, miłymi dla oka, akcentami są też gustowne sztućce i porcelana.
Na wszystkich rejsach Lufthansy oferowany jest serwis na wysokim poziomie. W Klasie Biznes pełny posiłek jest serwowany podczas każdego przelotu. Ekskluzywny serwis oferowany jest także podczas krótkich rejsów, a porcelanowa zastawa, płócienne serwetki, czy nowe kieliszki dodatkowo podkreślają urozmaicone menu w Klasie Biznes. Jeżeli rejs trwa dłużej niż 76 minut, posiłek uzupełniają także świeże owoce, lody lub słodkie smakołyki.
Pasażerowie mają również do dyspozycji nowe, eleganckie zestawy kosmetyków i akcesoriów toaletowych - w Klasie Pierwszej lub Biznes na rejsach międzykontynentalnych na podróżnych czekają markowe kosmetyki.
Oferując prawie 230 połączeń tygodniowo między Polską a Niemcami, Lufthansa jest wiodącą tradycyjną linią lotniczą na polskim rynku, z silną pozycją nie tylko w stolicy, ale również w innych miastach i regionach Polski. W 2012 roku na podróż Lufthansą zdecydowało się 1,5 mln pasażerów z Polski.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Rekordowy luty w Katowice
TUI stawia na sztuczną
Dział transport:
Gastronomia za droga dla Polaków?
Promocja zrównoważonego rozwoju turystki
Coffeeway świętuje pierwsze urodziny
Chorwacja w UE - co zyska polski turysta?
Symboliczna inauguracja B&B Warszawa - Okęcie
Kolejna destynacja korzysta na konflikcie w Egipcie
Accor planuje rebranding sieci hoteli
UNWTO i Chorwacja wspólnie w walce o turystów
W których polskich miastach noclegi były najdroższe?
Największe lodowisko w centrum miasta
Czy LOT dobrze zrobił kupując Dreamlinery?
Wypadek polskiego autokaru. 2 osoby nie żyją.