TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Burger King: zdrowsze menu i lepsze wyniki

Nowe menu i dobrze przeprowadzona nowa kampania reklamowa przyniosły wymierne korzyści. Burger King w II kwartale br. zarobił 48,2 mln dol. netto.


Producent fast foodów wprowadził do swojej oferty zdrowsze dania. Teraz w menu znajdziemy koktajle owocowe, kanapki z kurczakiem i sałatki. Burger King chce bowiem pozyskać nową, inną grupę klientów.

Dzięki tym działaniom, trzecia co do wielkości sieć fast food w USA, zanotowała w II kwartale br. zysk netto 48,2 mln dol. wobec 30,2 mln dol. rok wcześniej.

Sieć restauracji Burger King liczy obecnie ponad 12,5 tys. lokali na całym świecie. W Polsce działa 28 restauracji.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Burger King nowe zmiana zdrowsze menu lepsze wyniki II kwartale 2012 drugi kwartał koktajle owocowe kanapki z kurczakiem sałatki fast food




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję