TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Program lojalnościowy uatrakcyjnia ofertę hotelu

Zwykle o wiele łatwiej zatrzymać przy sobie stałego klienta, niż zdobyć nowego. Tak jest między innymi w branży hotelowej. Coraz częściej właściciele obiektów oferujących noclegi decydują się na inwestowanie w budowanie lojalności stałego klienta a nie pozyskiwanie nowego.


Dla hoteli program lojalnościowy jest sposobem na stworzenie pozytywnego wizerunku marki oraz wyróżnienie się spośród innych. Klienci zwracają uwagę między innymi na design oraz miłą obsługę. Nie bez znaczenia są również oferowane im dodatki, z których mogą skorzystać w trakcie pobytu. Programy lojalnościowe mogą pomóc hotelom w uatrakcyjnieniu ich oferty.
 
Wśród ofert tego typu znajduje się na przykład program firmy TravelProfit. To rabatowa karta turystyczna, która oferuje turystom 15 procent zniżki od pojedynczego noclegu. Obowiązuje ona w ponad 400 obiektach noclegowych w całej Polsce. Za obowiązującą cały rok kartę turysta płaci 30 zł i Dodatkowo, wspiera Polską Akcję Humanitarną, z której 5% kwoty trafia właśnie na konto organizacji.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
programy lojalnościowe branża hotelowa hotele oferta hoteli stali klienci TravelProfit turystyczna karta rabatowa zniżki w hotelach Polska Akcja Humanitarna programy lojalnościowe w branży hotelowej




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję