Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
TUI Poland zostało partnerem loterii
TUI Poland zostało partnerem loterii promocyjnej organizowanej przez sieć restauracji McDonald’s. Ruszyła jej druga edycja. Mechanizm promocji opiera się o zasady gry planszowej Monopoly. Loteria potrwa do 27 czerwca 2011 i obejmie wszystkie restauracje McDonald’s w Polsce. TUI Poland przekazało na tę loterię 50 kuponów wakacyjnych, każdy o wartości 5 tys. zł.
Aby mieć szansę na wygranie tej nagrody, wystarczy dokonać zakupu wybranego produktu promocyjnego z oferty McDonald’s w specjalnym opakowaniu promocyjnym, na którym umieszczona została dwuwarstwowa nalepka z ukrytymi kuponami. Tak jak w prawdziwej grze w Monopoly, należy zbierać kupony, a później nakleić je w odpowiednim miejscu na planszy. Zapełnioną kuponami planszę wraz z formularzem zgłoszeniowym gracz musi wysłać na wskazany adres w terminie do 15 lipca 2011 roku.
W konkursie przewidziano dwa rodzaje nagród: "Nagrody Natychmiastowe" oraz nagrody typu "Zbieraj i Wygraj", czyli takie do wygrania których konieczne jest kolekcjonowanie kuponów.
Oprócz kuponów wakacyjnych od TUI Poland, w głównej puli nagród "Zbieraj i Wygraj" na graczy czekają m.in. samochody Suzuki SWIFT, lotnicze Wizz Air, rowery górskie od Kropla Beskidu, nagrody pieniężne. Uczestnicy mogą także wygrywać żywieniowe i rzeczowe "Nagrody Natychmiastowe", w tym m.in. telefony komórkowe, gry planszowe Monopoly.
Loteria promocyjna wspierana jest działaniami marketingowymi. Wsparcie komunikacyjne dla gry Monopoly z McDonald’s obejmuje m.in. opakowania promocyjne, materiały POS, spoty telewizyjne, reklamę radiową oraz kampanię internetową. Logo TUI Poland pojawi się na ok. opakowaniach promocyjnych oraz w TV, w kampanii internetowej oraz na materiałach POP. Dodatkowo loteria będzie wspierana poprzez spoty reklamowe emitowane na głównych kanałach stacji TVN, Polsat oraz w wyselekcjonowanych stacjach niszowych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Kształtowanie przestrzeni turystycznej transgranicznego produktu turystycznego
Kebab zmienia nazwy dań. Baranina okazała się wołowiną
Brytyjski restaurator kupuje bank
Londyn: sprzątaczki z Hiltona walczą o podniesienie płac
Katastrofy lotnicze wszech czasów
Zwycięzcy Mistrzostw Świata Barmanów
Apartamenty / Pokoje - Herceg Novi, Czarnogóra
Gdzie w tym roku wyjadą Polacy?
10 hoteli Wyndham w ciągu pięciu lat. Gdzie? W Polsce!
Znamy najcenniejsze marki w gastronomii
Gdzie są najtańsze śniadania hotelowe?
Czym płacić za bilety lotnicze?
Ilu narciarzy może być na stoku?