Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
- ZAKOPANE Specjalista ds. Turystyki
Zobacz także
Kto dołączył do Polskich Marek Turystycznych
Rozstrzygnięto konkurs Teraz Polska Turystyka
Czym zajmowała się POT w ubiegłym roku?
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów Polskich
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej Polski
Promocja usług turystycznych w internecie
23 września, drugiego dnia XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011 odbędą się bezpłatne, certyfikowane warsztaty z zakresu promocji produktów turystycznych polskich regionów, w Internecie.
Uczestnicy dowiedzą się m.in. co zrobić, aby zwiększyć zainteresowanie ofertą turystyczną w Internecie, jak dobrać właściwą szatę graficzną, a także jak stworzyć atrakcyjną propozycję wyjazdową i skłonić klientów do zakupu.
Organizatorem przedsięwzięcia są MT Targi raz Polska Organizacja Turystyczna, patronat honorowy nad nim objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Na warsztatach zaprezentują swoją wiedzę specjaliści z zakresu działań turystycznych. Podczas pierwszej części Wojciech Kraft, Dyrektor Pomorskiej Organizacji Turystycznej omówi przykłady regionów, produktów i atrakcji turystycznych promujących się za pomocą internetu.
W drugiej części warsztatów certyfikowani wykładowcy Grupy Allegro - Krzysztof Henel i Tomasz Henel, poruszą temat promowania ofert turystycznych za pomocą ogólnodostępnych serwisów internetowych. Prowadzący zaprezentują także ich możliwości, dane na temat zasięgu, omówią ich znaczenie w polskim Internecie.
Uczestnicy zdobędą także cenne informacje z zakresu użytkowania serwisów w praktyce. W części poświęconej tworzeniu skutecznych ofert będzie można dowiedzieć się jak, przygotować opisy pozytywnie oddziałujące na klientów branży turystycznej. Eksperci podpowiedzą, jak tworzyć i redagować opisy i jakich błędów się wystrzegać. Zwrócą również uwagę na znaczenie poprawnego formatowania tekstu.
Dodatkowo prowadzący wyjaśnią jak skutecznie dobierać zdjęcia i kolory w ofercie, które zapewnią maksymalne oddziaływanie na klienta usług turystycznych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Wakacje latających
Znika najdłuższe połączenie na świecie
LOT i Eurolot rozpoczynają współpracę
Boeing LOT-u już wkrótce wróci do latania
KLM pomoże pasażerom przez Facebooka
Związki PLL LOT nie godzą się na duże zwolnienia
Najpopularniejsze miejsca na Karaibach
Polski pasażer skazany na Ukrainie