Kolejny etap strategii Grupy eholiday
Grupa eholiday.pl wdrożyła własny system pozwalający na sprawdzanie dostępności obiektów i rezerwację online. Obecnie użytkownicy portalu mogą rezerwować noclegi w blisko 500 hotelach w całej Polsce.
- To kolejny etap strategii Grupy eholiday.pl, która zakłada udostępnienie nowoczesnej infrastruktury i naszego know-how głównie małym i średnim obiektom, także tym nieskategoryzowanym - powiedział Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl.
- Jesteśmy przekonani, że ten segment rynku ma olbrzymi potencjał wzrostu. Ale do zdobycia przewagi technologicznej właściciele obiektów potrzebują odpowiednich narzędzi i wiedzy. Nasza platforma daje im większe możliwości konkurowania z większymi i silniejszymi graczami na tym rynku - dodaje.
System rezerwacyjny to kolejny etap uruchomionego pod koniec 2011 roku autorskiego projektu "struktura obiektu", którego celem jest szczegółowa prezentacja bazy obiektów w portalu eholiday.pl.
- Świadomość, że posiadamy najlepszą bazę noclegową w Polsce zobowiązuje. Dlatego staramy się nieustannie pracować nad rozwojem naszego flagowego projektu, wzbogacając go o nowe funkcjonalności - konstatuje szef Grupy eholiday.pl.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
eholiday.pl stawia na rezerwacje online
[2012-10-23 13:57 79.187.199.*]
A może eholiday pochwali się jaką "wtopę" zaliczyli podczas licytacji pozycji gwarantowanej, która miała miejsce jakiś miesiąc temu?? Padły im serwery - przeciążyły się w związku z czym licytację wygrywały obiekty, które niekoniecznie oferowały najwyższą kwotę.. I to jest profesjonalizm? odpowiedz »
eholiday.pl stawia na rezerwacje online
[2012-10-25 12:51 109.95.144.*]
Dokładnie tak i jeszcze forma rekompensaty która wystarczyła na czekoladki. Licytacja powinna zostac powtórzona. odpowiedz »
eholiday.pl stawia na rezerwacje online
[2012-10-25 12:52 109.95.144.*]
Dokładnie tak. Forma rekompensaty wystarczyła tylko na czekoladki. Licytacja powinna zostac powtórzona. odpowiedz »
eholiday.pl stawia na rezerwacje online
[2012-10-26 13:15 79.187.199.*]
dziwne to wszystko, popełnili błąd nie przygotowując się należycie na takie zainteresowanie licytacją a potem nie chcieli jej powtórzyć chociaż stracili na niej duże pieniądze nie pozwalając podbijać ceny. Rekompensata - faktycznie - żałosna, tłumaczenia - żałosne. I ta świadomośc że na pierwszym i drugim miejscu w danej miejscowości są teraz jakieś zapyziałe kwatery... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Prognozy turystyczne na sierpień
Jak wrócić do domu w ostatni weekend wakacji
Koloseum - największa zawalidroga w Rzymie
Przewoźnicy prowadzą grę z lotniskiem?
LOT i Eurolot rozpoczynają współpracę
Boeing LOT-u już wkrótce wróci do latania
KLM pomoże pasażerom przez Facebooka
Związki PLL LOT nie godzą się na duże zwolnienia
Najpopularniejsze miejsca na Karaibach
Polski pasażer skazany na Ukrainie
Prywatyzacja PLL LOT, negocjacje wciąż trwają