Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Lista przebojów agentów turystycznych
Sytuacja branży turystycznej, w ostatnich tygodniach, zmienia się na lepsze. W 26 tygodniu 2012 roku trend wzrostu z ostatniego miesiąca został utrzymany. Liczba rezerwacji wzrosła o 8,6% a liczba klientów o 10,4% - wynika z raportu PZOT, bazującego na rezerwacjach dokonanych przez 3689 agentów w systemie MerlinX.
Na liście przebojów agentów korzystających z MerlinaX znalazły się kierunki:
1. Antalya - cena/rez 6 644 zł, cena/ osoba 2 614 zł
2. Hurghada - cena/rez 5 793 zł, cena/osoba 2 614 zł
3. Sharm el Sheikh - cena/rez 5 910 zł, cena/osoba 2 761 zł
4. Heraklion - cena/rez 6 837 zł, cena/osoba 2 761 zł
5. Rodos - cena/rez 6 844 zł, cena/osoba 2 684 zł
6. Bodrum - cena/rez 6 366 zł, cena/osoba 2 624 zł
7. Burgas - cena/rez 5 113 zł, cena/osoba 2 099 zł
8. Majorka - cena/rez 7 243 zł, cena/osoba 3 012 zł
9. Korfu - cena/rez 6 328 zł, cena/osoba 2 611 zł
10. Fuertaventura - cena/rez 8 207 zł, cena/osoba 3 397 zł.
Wysoki sezon powoduje wzrost cen. Wykres poniżej obrazuje zmianę średniej ceny imprezy za osobę w rezerwacjach założonych w ostatnich 10 tygodniach na przykładzie imprez turystycznych do Antalya, Hurghada i Sharm El Sheikh.
Jednak, co pozytywne, silnie lub jeszcze silniej, w ciągu ostatnich czterech tygodni sprzedaży, wzrastała liczba klientów.
Średnio o ponad 20% wrosła łączna liczba klientów w rezerwacjach z ostatniego miesiąca.
Od rozpoczęcia sprzedaży do 24 lipca 2012 roku liczba klientów wzrosła o ponad 15% w stosunku do Lata 2011. Silny wzrost sprzedaży imprez czarterowych o 20,4% sprawia, że ich udział w łącznej sprzedaży przekroczył 86%.
Prognoza dla roku turystycznego 2011/12 wynosi obecnie +13,4% w stosunku 2010/11.
Pełny raport można pobrać tutaj: www.pzot.pl
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
PZOT podsumowuje 29 tydzień
[2012-07-27 13:16 83.10.159.*]
Znowu wzrosty buahahahahahahah odpowiedz »
PZOT podsumowuje 29 tydzień
[2012-07-27 13:25 213.17.239.*]
nie wiem to ciekawe... nam w tym sezonie sprzdaja się tylko autokarówki i chowacja z dojazdem własnym, a rok temu nikt nie myślał o autokarze, więc faktycznie tkie wyniki są zakoczeniem odpowiedz »
PZOT podsumowuje 29 tydzień
[2012-07-28 08:10 79.184.174.*]
dlatego ja sam sobie organizuje wakacje... kupuje szybciej bilety... we wrzesniu lece liniami OLT... ma bilety do paryza, londynu i madrytu... a ci co kupuja w biurach to jakas niefunkcjonalna biedota odpowiedz »
PZOT podsumowuje 29 tydzień
[2012-07-28 10:06 91.194.107.*]
to gratuluję wyboru upadającej linii lotniczej OLT odpowiedz »
PZOT podsumowuje 29 tydzień
[2012-07-28 10:21 83.31.67.*]
Niefunkcjonalną biedotą bym ich nie nazwał. Kiedyś też jeździłem sam, później dzieci praca, praca, dzieci itd...Trochę się to później bardziej komplikuje więc pożyj trochę dłużej na tym świecie i może wtedy się wypowiadaj bo mam wrażenie, że jesteś jeszcze b. młodym człowiekiem i coś tam na razie Ci się wydaje ale niestety wiedza przychodzi z latami i kopniakami w tyłek. odpowiedz »
PZOT podsumowuje 29 tydzień
[2012-07-30 12:25 91.94.105.*]
Ci co juz nie lataja liniami OLT tez...ha,ha. odpowiedz »
PZOT podsumowuje 29 tydzień
[2012-07-31 18:39 79.185.129.*]
no to poleciałeś... odpowiedz »
PZOT podsumowuje 29 tydzień
[2012-07-27 13:36 78.133.161.*]
Robią podpuchę dla merlina! Banda sprzedajnych frajerów. Przestańcie opublikować takie durne informacje. Z roku na rok widać ciągłe wzrosty więc skąd bankructwa organizatorów skoro coraz więcej jest klientów? Brawo dla reklamy. Przypominacie agentom i branży turystycznej o PZOT czy o merlinie? odpowiedz »
PZOT podsumowuje 29 tydzień
[2012-07-27 15:43 83.24.50.*]
Pewnie Sky miał za dużo klientów i się załamał :)
Jak widać danymi czy cyframi da się bez problemu manipulować.
Wszyscy mówią jaki to duży robią obrót i ilu mają klientów itd... ale ile im z tych klientów zostaje w kieszeni to już inna sprawa. Na pewno sporo się zarobi na kliencie za 1300 zł All 4*:):):) odpowiedz »
PZOT podsumowuje 29 tydzień
[2012-07-27 15:51 91.215.2.*]
Lista przebojów agentów turystycznych
[2012-07-27 16:31 178.73.16.*]
totalne bzdury! w biurach są minusy to skąd plusy w Merlinie, no chyba że plus wychodzi im z większej liczby TO niż mieli w roku ubiegłym
czy ktoś widział wyniki finansowe Itaki i TUI za 2011 rok ??? odpowiedz »Lista przebojów agentów turystycznych
[2012-07-27 17:28 83.24.50.*]
Ha ha Czyli co? Pokaż swój wynik finansowy a już nic nie sprzedasz? Robienie dobrej miny do złej gry to w tej branży normalne odpowiedz »
PZOT podsumowuje 29 tydzień
[2012-07-29 18:25 89.69.166.*]
Chcecie poznać tajemnicę wzrostów z raportów PZOT ? Zerknijcie uważnie na liczby !
Raport 6 tygodnia 2012 - dane sprzedaży 2.841 agentów z MerlinX
Raport 14 tygodnia 2012 - dane sprzedaży 3.234 agentów z MerlinX
Raport 22 tygodnia 2012 - dane sprzedaży 3.475 agentów z MerlinX
Raport 29 tygodnia 2012 - dane sprzedaży 3.689 agentów z MerlinX
Sumaryczny wzrost liczby agentów, których sprzedaż stanowi bazę do wyliczania % wzrostów od raportu 6 tyg. a 29 tyg. = 848, czyli zwiększenie samej liczby sprzedajacych (bazy do wyliczeń),w okresie 23 tygodni o 30%. Natomiast w raportach wskazywane jest, że "liczba agentów wzrosła o .... % w ciągu ostatniego roku"' - zazwyczaj jest nie więcej niż 11%.
JAK TO JEST MOŻLIWE Autorzy raportów?
Bowiem gdy podajecie, że w 28 tyg. 2012 roku sprzedawalo 3.650 agentów a wzrost liczby ich do analogicznego (porównywanego) 28 tygodnia 2011 wynosi 5,8% to oznacza, że w tamtym roku sprzedawało o 5,8% mniej, czyli szybko licząc o 219 tzn. 3431 ! Prawda ? Jak zatem wytłumaczyć, że nawet na poczatku roku 2012 agentów sprzedających było poniżej 3 tys. (patrz raport z 6 tyg.)
Prosta matematyka a tak nieprawdziwy obraz rzeczywistośći można stwarzać. Tylko po co ? Komu służy i na kogo chcecie wpływać tak nierzetelnymi danymi? Oczekiwałbym wyjasnienia TEGO FENOMENU raportów PZOT we wszystkich miejscach, gdzie jest publikowany. Nie sądzicie Państwo tak samo? odpowiedz »PZOT podsumowuje 29 tydzień
[2012-07-30 11:06 95.41.74.*]
Szanowny Panie Prezesie PZOT, czy może odjął Pan w swoim raporcie rezerwacje SKYa żeby raport był w miare rzetelny? Przekonany jestem że Pan nawet o tym nie pomyślał, bo po co. Optymistyczne raporty (nawet bzdurne) są lepsze od pesymistycznych, a co najważniejsze NIKT ZA NIE NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI. Pozdrawiam odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Dział badania rynku i analizy:
Które paszporty są
Najlepsze prace magisterskie
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
HolidayCheck wyróżnił polskie hotele
700 osób straci pracę w PLL LOT?
Podróż śladami Unii Europejskiej?
Amadeus i Malév przedłużają umowę full content
Majówka - ile wydamy w tym roku?
USA: zniesienie wiz z korzyścią dla turystyki