TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Hotelarzu, dokształć kadrę

Jak w branży turystycznej i hotelarskiej efektywnie wykorzystywać Internet, jak budować lojalność klienta on-line, jak z pożytkiem stosować internetowe portale oraz narzędzia promocyjne? Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie, we współpracy z Polską Izbą Turystyki uruchamia nowy kierunek studiów podyplomowych "Internet w turystyce i hotelarstwie".


Głównym celem przyświecającym powstaniu nowego kierunku studiów jest wyposażenie kadry specjalistycznej i menedżerskiej z sektora turystycznego i hotelowego w wiedzę, kompetencje i umiejętności skutecznego wykorzystania Internetu do pozyskiwania klienta, jego obsługi oraz kształtowania lojalności.

"Profesjonalne przygotowanie oferty on-line, właściwe korzystanie z narzędzi internetowych oraz pośredników w Internecie to obecnie konieczność" - uważa kierownik nowego kierunku, prof. Grzegorz Mazurek z Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. "Podmioty z branży turystyczno-hotelarskiej nie mogą eksperymentować z siecią - to tak jakoby eksperymentować z klientem" - dodaje.

Program studiów został stworzony we współpracy z Polską Izbą Turystyki oraz Net Solutions oraz e-Travel Forum. Przewidziano w nim specjalistyczne bloki tematyczne, w tym m.in.: modele e-biznesowe oraz strategia obecności w Internecie w branży turystycznej i hotelowej, specyfika obsługi klienta z wykorzystaniem Internetu, nowe technologie dla menedżera branży turystycznej i hotelarskiej, wykorzystanie social media w sektorze turystycznym, marketing afiliacyjny oraz dystrybucja oferty czy zarządzanie wizerunkiem w Internecie.

Nowy kierunek jest adresowany przede wszystkim do przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów działających w sektorze turystycznym i hotelarskim oraz innych osób pragnących wykorzystać potencjał Internetu w takich obszarach jak: obsługa klienta, sprzedaż, promocja sprzedaży, komunikowanie się z klientem, revenue management, poszukiwanie innowacyjnych pomysłów na rozwój działalności turystycznej i hotelowej, czy szeroko rozumiane wsparcie procesów biznesowych z wykorzystaniem powszechnie stosowanych przez klientów platform internetowych.

Większość zajęć będzie miała formę ćwiczeniową i warsztatową. W ich trakcie słuchacze będą m.in. korzystali z narzędzi analitycznych oraz aplikacji online. Wśród prowadzących znajdują się specjaliści z branży turystycznej i hotelarskiej m.in. Jarosław Sokołowski, Rafał Burski, Sławomir Wróblewski, Dagmara Plata-Alf czy Aleksander Winciorek oraz naukowcy z Akademii Leona Koźmińskiego m.in. prof. Grzegorz Mazurek dr Jolanta Tkaczyk i mgr Szymon Wierciński.

Program obejmuje dwa semestry. Studia ruszają w październiku 2013 roku. Informacje o rekrutacji znajdują się na stronie uczelni: www.internet.kozminski.edu.pl




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Polska Izba Turystyki Akademia Leona Koźmińskiego katedra marketingu Grzegorz Mazurek Net Solutions e-Travel Forum social media zarządzanie wizerunkiem marketing afiliacyjny revenue management




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję