TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Gdańsk Convention Bureau (GCB) promuje Region Pomorski

W ramach projektu dotyczącego produktów turystyki biznesowej Województwa Pomorskiego skupiono się na czterech produktach: Bursztyn, Morze, Solidarność i Zamki. Tak powstała baza programów incentive i mice, pogrupowana według tych czterech wyróżników.


- Uważam, że jest to jedyny w swoim rodzaju pomysł na promocję destynacji. Nie są mi znane inne przykłady Miast / Regionów promujących się poprzez wybrane produkty. Stąd nasz projekt jest unikatowy - mówi Anna Górska, Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej / Gdańsk Convention Bureau.

Promocja ruszyła, odbyły się już cztery warsztaty, dzięki którym współpraca między podmiotami sektora publicznego i prywatnego nabrała nowego wymiaru, a ofertę poznała większa rzesza zainteresowanych. Dalszy ciąg promocji to spoty reklamowe, nad którymi trwają prace. Efekt tych działań ma być widoczny jesienią tego roku, w październiku.

W projekcie ujęty został również "Podręcznik Dobrych Praktyk" dotyczący tworzenia produktów turystycznych w Regionie. - Uważam, że to cenna inicjatywa, ponieważ do tej pory brakowało nam wydawnictwa wyjaśniającego od A do Z czym naprawdę jest produkt turystyczny, jak powinien być stworzony i w jaki sposób oprzeć na nim swoją promocję - dodaje Anna Górska.

Projekt realizowany jest przez firmę INSPIROS Consulting Group, na zlecenie Gdańsk Convention Bureau. Lista produktów będzie dostępna na www.gdanskconvention.pl, oraz w wydawanym przez GCB katalogu obiektów konferencyjno-wypoczynkowych.

Całość realizowana jest w ramach kampanii "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza". Dofinansowanie pochodzi ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Gdańsk Convention Bureau (GCB) promuje Pomorskie Bursztyn Morze Solidarność Zamki baza programów incentive i mice Anna Górska Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej warsztaty spoty reklamowe INSPIROS Consulting Group ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję