Yum Brands kupuje chińską sieć restauracji
Koncern gastronomiczny Yum Brands przygotowuje się do zakupu Little Sheep Group, sieci restauracyjnej z Chin.
Yum Brands posiada obecnie około 27,2% udziałów w chińskiej firmie. Amerykanie proponują prezesowi spółki i innym akcjonariuszom-założycielom utrzymanie mniejszościowych pakietów akcji. Formalna oferta nie została jeszcze opracowana.
Little Sheep operuje lokalami pod marką Hot Pot. Spółka jest notowana na giełdzie w Hongkongu. Yum Brands jest właścicielem sieci fast-foodów: Pizza Hut, Taco Bell i KFC. Posiada blisko 38 tys. placówek restauracyjnych w ponad 110 krajach i terytoriach.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
LOT wznawia bezpośrednie połączenie do Bejrutu
Co łączy TUI, lotnisko Chopina i Dr Irenę Eris?
PKP Intercity zamierza kupić piętrowe wagony
Pracowity długi weekend Straży Granicznej
Gdzie będzie najtaniej w 2012 roku
Bydgoskie lotnisko czeka ciężki okres
TUI: podpisali, ale nie sprzedają?
Kontrowersyjny film promuje Warszawę
Orbis notuje dwucyfrowy wzrost przychodów
"Dziecko na wakacjach" - poradnik TUI Poland
Kto będzie operatorem hotelu Rialto we Wrocławiu?
Wybrano najlepszą restaurację w kraju
BUKSA Travel - Czarnogóra albo Włochy?